آموزش 6 روش ساخت میموجی (ایموجی با عکس خود) در اندروید

آموزش ۶ روش ساخت میموجی (ایموجی با عکس خود) در اندروید

حتما شما هم میموجی (Memoji) های افراد مختلف را در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی دیده اید. شما می توانید به راحتی برای خود نیز میموجی بسازید و از آن استفاده کنید. امروز در انزل وب نحوه ساخت Memoji را در گوشی های هوشمند اندرویدی به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه ساخت ایموجی با عکس خود (Memoji) در اندروید

How to Create Memoji on Android

چند وقتیست که با انتشار نسخه جدید سیستم عامل برای آیفون اپل، عملکرد Memoji نیز معرفی شده است. Memoji به کاربران امکان می دهد که ایموجی های جدید بسازند که از نظر مدل مو، چشم، شکل سر و.. به شما شبیه است. سپس می توانید آن را در هنگام چت برای دوستان خود بفرستید. همچنین با دوربین True Depth آیفون می توان این میموجی را به انیمیشن تبدیل کرد و مطابقت آن را با بیان و حرکات لب و دهان ایجاد کرد. در هم اندروید شما با کمک برنامه های منتشر شده می توانید این عملکرد را انجام دهید. گرچه این برنامه ها فعلا نمی توانند با کیفیت آیفون کار کنند، ولی استفاده از آن تجربه بدی هم نخواهد بود. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

استفاده از Gboard برای ساخت میموجی اندروید

استفاده از Gboard برای ساخت میموجی اندروید

Gboard که به نام Google Keyboard شناخته می شود، دارای ویژگی به نام Emoji Minis برای ساخت ایموجی با عکس خود است. با این کار می توانید صورت خود را اسکن کرده و دسته از استیکر ها را مطابق آن بسازید. اگر از این کیبورد استفاده نمی کنید، ابتدا باید آن را دانلود، نصب و به عنوان کیبورد پیش فرض فعال کنید.

پس از نصب، صفحه کلید را در جایی باز کنید. روی آیکن استیکر ضربه بزنید. سپس روی نماد + تپ کرده و در قسمت بالا گزینه Create را انتخاب کنید. سپس با انجام راهنمایی، عکس های سلفی از شما گرفته شده و سه مجموعه استیکر Emoji, Sweet, Bold برای شما ایجاد می شود. اگر شباهت شما به درستی نظر شما را جلب نکرد، می توانید این فرآیند را شخصی سازی تر کنید. در نهایت روی Done تاچ کنید. می توانید هر زمانی در قسمت استیکر ها از میموجی خود استفاده کنید.

همچنین اگر قصد تغییر اموجی های گوشی خود را دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۷ روش تغییر و نصب اموجی بر روی همه گوشی های اندروید را مطالعه نمایید.

ساخت ایموجی از عکس با Samsung AR Emoji (میموجی سامسونگ)

ساخت ایموجی از عکس با Samsung AR Emoji (میموجی سامسونگ)

برنامه Samsung AR Emoji در گوشی های هوشمند سامسونگ Galaxy S9, S10 و Note 9, 10 و همینطور S8 به صورت محدود شده می توانید اقدام به ساخت میموجی کنید. برای استفاده از این برنامه ابتدا دوربین را باز کنید و روی دوربین سلفی سویچ کنید. در حالات دوربین AR Emoji را انتخاب کنید و روی دکمه ابی Create My Emoji تاچ کنید. حال باید از خود عکس سلفی طبق راهنمایی ها بگیرید. در مراحل بعدی باید جنسیت، لباس و.. را شخصی سازی و در پایان OK را بزنید.

همچنین علاوه بر ساخت Memoji در اندروید قابلیت های بیشتری مانند ساخت انیمیشن و.. نیز وجود دارد که می تواند جالب و سرگرم کننده باشد. در نهایت میموجی های شما در صفحه کلید پیش فرض گوشی در قسمت ایموجی ها قرار داده می شود.

دانلود برنامه ساخت ایموجی با عکس Face Cam

دانلود برنامه ساخت ایموجی با عکس Face Cam

تفاوت برنامه ساخت ایموجی در اندروید Face Cam با سایر برنامه های مشابه این است که Face Cam از شما عکس سلفی نمی گیرد. بلکه باید از ابتدا شروع به طراحی میموجی خود با استفاده از الگو های پیش فرض برای مو، رنگ پوست، شکل چشم و.. حالت مناسب را انتخاب کنید.

همچنین پس از ایجاد ایموجی چهره خود، برنامه روی حالت دوربین باز می شود و ایموجی ساخته شده روی چهره شما قرار گرفته و حالات صورت شما را تقلید می کند. در نسخه رایگان برنامه، یک واتر مارک نیز کنار عکس قرار خواهد گرفت. شما می توانید عکس ها را در تلفن همراه خود ذخیره کرده و یا آن ها را در برنامه های دیگر ارسال کنید.

فعال کردن Emoji در اندروید با MojiPop

فعال کردن Emoji در اندروید با MojiPop

برنامه MojiPop ابزاری است که صورت شما را به یک عکس کارتونی تبدیل کرده و سپس آن را به میموجی تبدیل می کند. عکس ها می توانند به انیمیشن های مختلف تبدیل بشوند. در حالت رایگان شما می توانید از سه آواتار مختلف را داشته باشید. البته برای استفاده از ایموجی خود در پیام، باید کیبورد این برنامه را نصب کنید و یا از عکس ها به صورت مستقیم استفاده کرده و آن را ارسال کنید.

همینطور برای حذف استیکر از روی عکس، مطالعه مطلب آموزش ۴ روش حذف استیکر و شکلک از روی عکس آنلاین برای شما کاربردی خواهد بود.

برنامه Bitmoji برای اسنپ چت

برنامه Bitmoji برای اسنپ چت

ممکن است در هنگام استفاده از اسنپ چت، با برنامه Bitmoji برای اندروید آشنا شده باشید زیرا هر دو محصول یک شرکت هستند. Bitmoji به شما این امکان را می دهد که یک نماد کارتونی از تمام بدن خود بسازید. برای شروع برنامه می تواند به صورت خودکار چهره شما را با دوربین سلفی اسکن کرده و میموجی شبیه شما را ایجاد کند. همچنین می توانید خودتان هم با کمک الگو ها از صفر چهره خود را بسازید. پس از اتمام کار، می توانید لباس های مورد علاقه را انتخاب کرده و طرح های مختلف را برای نمایش انتخاب کنید. Bitmoji در اسنپ چت ادغام شده است. همینطور می توانید میموجی های خود را در Gboard (تبدیل عکس به شکلک کیبورد اندروید) قرار دهد تا آن را در پیام ها ارسال کنید و یا از روش ارسال مستقیم عکس استفاده کنید.

برنامه سلفی با شکل ایموجی EMOJI Face Recorder

برنامه سلفی با شکل ایموجی EMOJI Face Recorder

برنامه EMOJI Face Recorder را می توان معادل ویژگی Animoji ایفون معرفی کرد. این برنامه به شکل معمول برای شما میموجی نمی سازد، بلکه شما می توانید یکی چهره های موجود سرگرم کننده را انتخاب کنید و برنامه آن را با تقلید از حرکات چهره شما متحرک کند. امکان تغییر رنگ پس زمینه نیز وجود دارد و می تواند شما را سرگرم کند.

در نهایت اگر تمایل به ساخت آواتار دلخواه خود برای شبکه های اجتماعی هم دارید، مطالعه مطلب آموزش ساخت اموجی و آواتار دلخواه تلگرام ، اینستاگرام و.. اندروید و آیفون را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس های که می توانند میموجی در آیفون را برای گوشی اندروید شما شبیه سازی کنند را معرفی کردیم. شما از کدام سرویس استفاده کردید؟ اگر سرویس بهتر دیگری می شناسید، می توانید آن را به همراه سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه ساخت میموجی در اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات