تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

۵ روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

اپراتورهای ایرانی به دو صورت سیم کارت های خود را عرضه می کنند. سیم کارت ها یا به صورت اعتباری و یا به صورت دائمی هستند. اگر علاقه دارید که آیا امکان تبدیل سیم کارت دائمی به اعتباری ایرانسل وجود دارد و یا چگونه می توانید این کار را انجام دهید پس با انزل وب همراه باشید.

مزایا و کد تبدیل سیم کارت ایرانسل به دائمی

How to Change Irancell Sim Card

ایرانسل به عنوان یکی از بزرگ ترین اپراتورهای کشور نیز برای مشتریان خود همین دو مدل سیم کارت را عرضه کرده است که هر کدام به نسبت دیگری مزایا و معایبی دارند. هزینه هر دقیقه تماس از سیم کارت دائمی ایرانسل ارزان تر از سیم کارت اعتباری است. البته این مسئله در مورد پیامک صدق نمی کند و هزینه پیامک به ازای هر کلمه در هر دو سیم کارت یکسان است.

در بخش اینترنت نیز بسته های عرضه شده عمومی برای هر دو سیم کارت یکسان است و ممکن است برای مشترکین دائمی بسته های ویژه ای در نظر گرفته شود. اما در صورت استفاده از اینترنت آزاد، مشتریان دائمی برای هر کیلوبایت مبلغ کمتری پرداخت خواهند کرد. اگر علاقه داشتید که ریز مکالمات خود را دریافت کنید مطلب آموزش دریافت ریز مکالمات ایرانسل به شما کمک خواهد کرد.

نکاتی که پیش از تبدیل سیم کارت باید بدانید

ایرانسل همواره سعی کرده تا قیمت تبدیل سیم کارت های دائمی خود را کاهش بدهد و در ابتدا کاربران باید هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل را به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان پرداخت می کردند که ایرانسل این مبلغ را به ۶۰ هزار تومان رساند. بعد از آن نیز با کاهش ۱۰ هزار تومانی هزینه تبدیل ایرانسل به دائمی به ۵۰ هزار تومان رسید و در حال حاضر نیز هزینه پایه ۳۵ هزار تومان است.

یکی از نکاتی که باید در تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل به آن توجه کرد این است که بسته‌های افزایشی موجود در سیم کارت اعتباری، پس از تبدیل سیم‌کارت، به حساب دائمی شما منتقل نمی‌شود. این مسئله در مورد شارژ نیز صادق است و شما بعد از تبدیل سیم کارت خود نمی توانید از شارژی که پیش از این در سیم کارت اعتباری خود داشتید استفاده کنید.

البته اگر سیم کارت خود بیش از ۱۰۰ هزار تومان شارژ کرده باشید این مبلغ به سیم کارت دائمی شما منتقل خواهد شد. در صورتی که علاقه دارید از ایرانسل به اپراتور دیگری ترابرد کنید یا در واقع مشترک یک اپراتور دیگر شوید باید به این نکته توجه کرد که مشترکین دائمی ایرانسل برای ترابرد باید مدت زمان سه ماه را بگذراند و بعد از آن می توانند ترابرد کنند.

پس از ثبت درخواست این تبدیل در عرض ۱ ساعت و تا حداکثر ۲۴ ساعت انجام خواهد شد. هنگام ثبت درخواست تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل تا زمان دریافت پیامک تایید، اینترنت همراه سیم کارت را قطع نگه دارید. اگر مشکلی در پانچ سیم کارت دارید می توانید مطلب پانچ سیم کارت معمولی را مطالعه کنید.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل با پرداخت کامل

برای تبدیل سیم کارت ایرانسل دو روش وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم و  کد تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل را به شما می گوییم.

شماره گیری کد دستوری (USSD) : در این روش شما با شماره گیری کد تبدیل ایرانسل به دائمی #۷۰* می توانید درخواست خود را به منظور تبدیل سیم کارت خود ثبت کنید.

همینطور می توانید از کد دستوری #۹*۱*۵۵۵* برای ثبت درخواست خود استفاده کنید.

کد تبدیل ایرانسل به دائمی

تماس با شماره ۷۰۰: با شماره گیری ۷۰۰ شما به بخش مشترکین ایرانسل متصل می شوید که میتوانید با شماره گیری شماره های ۷ و ۴ وارد بخش تبدیل سیم کارت شوید و بعد از آن با انجام دستورالعمل ها می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

کد تبدیل ایرانسل به دائمی

بعد از انجام یکی از دو روش گفته شده هزینه این تبدیل از حساب شما کسر خواهد شد که در صورت نداشتن موجودی باید مبلغ ۶۰ هزار تومان در حساب شما وجود داشته باشد تا بتوانید این تبدیل را انجام بدهید.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل قسطی

ایرانسل روش پرداخت به صورت اقساطی را نیز برای تبدیل سیم کارت خود در نظر گرفته است که در این روش باید نکاتی را در نظر بگیرید. در این شیوه باید مبلغی به عنوان پرداخت اولیه انجام می گیرد و بعد از آن در چند قسط پرداخت کامل می شود که این اقساط در صورت حساب های شما اعمال می شود.

برای استفاده از این شیوه تبدیل کد دستوری #۷۰*۵۵۵* را می توان شماره گیری کرد. هر زمان که مایل بودید می توانید با شماره گیری کد دستوری #۱۱*۱*۵۵۵* تمامی باقی مانده قسط خود را به صورت یکجا پرداخت کنید. ممکن است که در زمانی نیاز شود تا خط خود را بسوزانید، مطلب آموزش سوزاندن خط دائمی و اعتباری به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

استفاده از برنامه ایرانسل من نیز یکی از روش های دائمی کردن سیم کارت به حساب می آید. برای این کار کافی است که این اپلیکیشن را دانلود کنید. پس از ثبت نام و ورود به این اپلیکیشن با رفتن به بخش خدمات سیم کارت می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

در بخش تبدیل به دائمی با مطالعه قوانین و پذیرفتن شرایط و انتخاب گزینه تبدیل به دائمی می توانید خط خود را تغییر دهید.

روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

البته برای این کار نیاز است که مبلغ هزینه تبدیل در حساب شما موجود باشد.

درخواست تبدیل سیم کارت با مراجعه به دفاتر ایرانسل

یکی دیگر از راه های تبدیل سیم کارت مراجعه به دفاتر ایرانسل و ثبت درخواست است. مدارک و شرایط تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل عبارت اند از:

  • حضور مالک
  • اصل کارت ملی
  • سیم‌کارت فعال
  • تکمیل و امضای فرم مربوطه

هدیه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

این اپراتور برای کاربرانی که سیم کارت خود دائمی کنند هدایایی در نظر گرفته است(مزایای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل) :

  • یک ماه مکالمه درون اپراتوری رایگان
  • از ماه دوم روزانه یک ساعت مکالمه درون اپراتوری رایگان با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۴۴۴۴*
  • ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار ۳۰ روز
  • از ماه دوم هر ماه یک گیگابایت اینترنت هدیه تا ۶ ماه
  • بهره‌مندی از تعرفه ثابت ۳۳/۳ تومان برای هر دقیقه تماس با هر خطی در کشور

اگر با مشکل مسدود شدن خط خود در هر اپراتوری مواجه شدید مطلب رفع مشکل مسدود شدن سیم کارت را مطالعه کنید.

مزایا و کد تبدیل سیم کارت ایرانسل به دائمی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۵ روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل از طریق کد ، اپ و حضوری را به شما آموزش دادیم و امیدواریم دیگر مشکلی در این زمینه نداشته باشید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را قبل و بعد از تبدیل سیم کارت خود را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چند روش سریع برای غیرفعال کردن رومینگ ایرانسل (اندروید و آیفون)
چند روش سریع برای غیرفعال کردن رومینگ ایرانسل (اندروید و آیفون)
4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
آموزش 3 روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه)
آموزش ۳ روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه)
آموزش 6 روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل
آموزش ۶ روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل

نظرات

  • ساسان says:

    سلام
    ممنون از راهنمایی و اطلاع رسانی خوبتون
    بسیار عالی بود و واسه کسانی که مشکل ازین قبیل دارن یه راهنمایی جامع و کاملیه
    انشالله که راهنمایی باشه واسه مشترکینی که مشکل دارن

    • حشمت says:

      سلام ببخشید سیم کارت مو دائمی کنم فقط ۶۰هزار شارژ می خواد یا نه هزینه بیشتری می خواد