انزل وب

خاموش کردن کامپیوتر پس از وارد نمودن چند رمز اشتباه

قفل صفحه معمولا زمانی که شما پشت سیستم خود نیستید و نمیخواهید شخص دیگری نیز به کامپیوتر دسترسی داشته باشد یک ابزار و ویژگی بسیار کاربردی هستند.فعال کردن صفحه لوگین ویندوز (Win+L) یکی از قابلیت هایی است که کاربران در اینجور مواقع از آن استفاده میکنند،اما این ویژگی ویندوز دارای امکانات محدودی میباشد.در ادامه برنامه کم حجم و رایگان که یک صفحه ورود با تنظیمات فراوان را به شما ارائه میدهد معرفی میکنیم.

انزل وب

Smart PC Locker Pro یک نرم افزار پرتابل کاربردی میباشد که به شما قابلیت هایی همچون :قفل کردن کامپیوتر با با یک کلید فوری (hot key)،تعیین نمودن رمز عبور دلخواه،قفل کردن خودکار کامپیوتر،خاموش کردن سیستم پس از وارد نمودن چند رمز اشتباه،استفاده از یک تصویر زمینه برای صفحه قفل،قفل کردن داریوهای CD-ROM و قفل کردن task manager در حالی که کامپیوتر قفل است را میدهد.

انزل وب

این نرم افزار در حالت خفا (Stealth Mode) اجرا میشود که این بدین معناست که شما هیچ اثری از اجرای آن در Taskbar و System tray ویندوز مشاهده نخواهید کرد.زمانی که نرم افزار را دانلود و برای بار اول اجرا میکنید باید در تب Locker یک پسورد دلخواه برای برنامه و صفحه قفل خود تعیین کنید.همچنین با زدن دکمه Lock PC این تب سیستم به حالت قفل در می آید.

انزل وب

اما قبل از زدن این دکمه میتوانید از تب Settings و HotKeys تنظیمات پیشترفته دیگری را که در ابتدا پست نیز به برخی از آنها اشاره کردیم را بر روی صفحه قفل اعمال کنید.

انزل وب

این نرم افزار را رایگان برای ویندوز ۳۲-bit و ۶۴-bit از اینجا دریافت کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چگونه پوشه و فایل های مخفی ویندوز را تنها با یک کلید میانبر نمایان/پنهان کنیم
انزل وب
خیلی سریع کارکترهای ویژه را به متن های خود اضافه کنید
انزل وب
مشاهده فایل و پوشه های بسته شده تنها با نگه داشتن یک کلید ترکیبی

نظرات