انزل وب

ایجاد یک اسکیت بورد الکتریکی خارق العاده با استفاده از کینکت

کینکت (Kinect) مایکروسافت با ورود خود به عرصه تکنولوژی تحولی بزرگی در تولید ربات و گجت ها ایجاد کرد،اما بتازگی Chaotic Moon Labs یک اسکیت بورد الکتریکی با استفاده از کینکت تولید نموده است که شاید بتوان گفت یکی از کاربردی و جالب ترین ابزارهای تولید شده با استفاده از کینکت میباشد.

انزل وب

این اسکیت بورد از موتور الکتریکی،کینکت و یک تبلت سامسونگ که ویندوز۸ را اجرا میکند ساخته شده است و براحتی با قرار گرفتن دست راننده به سمت جلو،حرکت میکند.اسکیت بورد همچنین از سیستم تشخیص گفتار و ویدیو،شتاب سنج ،محل داده ها و عوامل دیگر برای تعیین حرکت بعدی راننده استفاده میکند.ابتدا کینکت حرکات راننده را ثبت و سپس آنها را به تبلت مجهز به سیستم کنترل صدا که مرکز اصلی کنترل اسکیت بورد است ارسال میکند.

انزل وب

بر طبق گفته های Chaotic Moon Labs از طریق تبلت میتوان اسکیت بورد را خاموش/روشن کرد،مدیریت تنظیمات سرعت (سرعت موتور اسکیت به بیش از ۵۱ کیلومتر بر ساعت نیز میرسد) را انجام داد و بر حرکات و ژست دست راننده نیز نظارت کرد.

انزل وب

با یک موتور الکتریکی ۸۰۰ واتی که ۳۶ ولت برق را تامین میکند و یک باتری ۱۲ ولتی که برق لازم کامپیوترها را فراهم میکند میتوان این اسکیت بورد الکتریکی را براحتی هدایت کرد.فقط کافیست دستان خود را به سمت جلو نگه دارید تا به جلو حرکت کنید و با پایین آوردن دست ها و برگشت به حالت قبلی میتوانید سرعت اسکیت بورد را کم یا آنرا متوقف کنید.

انزل وب

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و ویدیو عملکرد این اسکیت بورد به اینجا مراجعه کنید.

منبع خارجی:Infoniac

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
سازماندهی سیم ها توسط ابزاری ساده

نظرات