با WebGUI صفحات وب را همانند یک پروژه Application طراحی کنید

با WebGUI صفحات وب را همانند یک پروژه Application طراحی کنید

شرکت ها هزاران برنامه طرحی شده برای ویندوز دارند و خواهند داشت. در حال حاضر کارکنان و مشتریان از گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده می کنند و انتظار دارند برنامه های مشابهی در دسترس داشته باشند. این GIZMOX است که به این خواسته ها پاسخ داده است. شرکت GIZMOX راهکارهای مجازی سازی پردازش و برنامه ها را به این دسته از کاربران ارائه می دهد.

GIZMOX چه کاری انجام می دهد؟

Gizmox – deploying Windows applications in a post PC world

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

GIZMOX چالش هایی که شرکت ها با آنها روبرو هستند را بررسی می کند و تلاش می کند برنامه های کاربردی مبتنی بر ویندوز را برای دسترسی کارکنان و مشتریان ایجاد کند. شرکت GIZMOX فکر کرد که امکان قراردادن برنامه های ویندوز دات نت در یم محیط مجازی وجود دارد، پس رابط کاربری را به عنوان یک جریان از دستورات HTML5 تحویل داد، این اپلیکیشن ها در هر دستگاهی که مرورگر وب آن با HTML5 سازگار است در دسترس خواهد بود. این شرکت مجموعه ای از ابزرهای توسعه موبایل را ارائه می دهد و حتی یک ابزار ارائه می دهد که به طور خودکار  برنامه های مبتنی بر دات نت را بدون تخصص خاص و یا برنامه نویسی مشتری را ارائه می دهد. قبلا در انزل وب ۵ سرویس ویرایش آنلاین عکس HTML 5 بدون نیاز به فلش پلیر در مرورگر را به شما معرفی کردیم که در صورت نیاز می تونید استفاده کنید.

Gizmox چه کاری انجام می دهد؟

گروه فناوری اطلاعات در بیشتر سازمان های بزرگ و متوسط دارای منشور هستند تا اطمینان حاصل کنند که راه حل های مبتنی بر فناوری اطلاعات به عنوان یک روش مطمئن، ایمن، امن و بسیار قابل دسترس عمل می کنند. بسیاری از مدیران IT معتقدند که این دستورالعمل برای حفظ وضعیت موجود ضروریست. این بدان معناست که این کارمندان فناوری اطلاعات، از گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ های بدون ویندوز برای مشاهده اطلاعات استفاده می کنند. آنها در تلاشند تا این دستگه ها را وارد شرکت کنند، اما به طور معمول آنها شکست می خورند چرا؟ چونکه بزرگترین کاربران ین فناوری، مدیران ارشد هستند.

اعضای تیم فناوری اطلاعات این باور را ندارند که مهارت ها و ابزارهای پشتیبانی از این دستگاه ها را دارند علاوه براین، آنها مجموعه گسترده ای از برنامه های ویندوز را توسعه داده یا بدست آورده اند که در حال حاضر از عملیات شرکت حمایت می کنند و زمان و پول برای بازنویسی آنها ندارند. GIZMOX به این افراد فناوری اطلاعات می گوید که برنامه های ویندوز را می توان به راحتی تغییر داد تا برنامه های مبتنی بر وب یا ابری که می توانند در هر یک از این دستگاه ها اجرا شوند، از آنجا که بسیاری از آنها با مرورگرهای وب سازگار با HTML5 کار می کنند، GIZMOX حتی در تلاش است تا یک ابزار یجاد کند تا به طور خودکار فرآیندها را اجرا کند.

مهم است توجه داشته باشید که محصولات GIZMOX مسائل مربوط به این دستگاه ها را مانند مدیریت پیکربندی دستگاه، بکاپ گیری اطلاعات و امنیت را بررسی نمی کند


آیا تا به حال دیده اید در بعضی از سایتها و اتوماسیون های اداری صفحه وب را همانند یک پروژه Application طراحی و آپلود می کنند؟ آیا این عمل به سادگی قابل انجام است؟! بله

در اینجا به معرفی یک ابزار در .Net به نام WebGUI Gizomox  می پردازیم. این ابزار همانند یک FramWork در .Net عمل میکند، بعد از دانلود و نصب این فریم ورک، به پروژه های .Net شما یک گزینه با نام Visual  WebGUI Application اضافه می شود که برای ایجاد پروژه، آن را انتخاب و تائید می کنیم. حال همانند یک صفحه Application به طراحی خود بپردازید، موقع اجرا، پروژه خود به خود در صفحه وب اجرا خواهد شد.

نکته : برای طراحی صفحه باید از کنترل های خود Gizomox استفاده کنید که در Toolbox  موجود می باشد.

با WebGUI صفحات وب را همانند یک پروژه Application طراحی کنید

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم در مورد فناوری GIZMOX صحبت کنیم و این فناوری را به صورت اجمالی بررسی کنیم. چنانچه در زمینه پست امروز انزل وب نظر و یا پیشنهادی دارید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • فرهاد says:

    عالی بود موفق باشید 😮

  • Programer says:

    salam
    man version 6.3.5 ro daram
    ini ke shoma gozashtin balatar az male mane
    to version balatar che emkanate dgaye azafe shode?

    • افشین says:

      سلام دوست عزیز

      این نسخه از Gizomox سازگاری کامل با Dot Net Framework4 داره.
      ابزارهای جدید و بهینه شده برای ارتباط و کار با پایگاه داده Oracel .
      رفع ایراد Gridview در نسخه جدید که در نسخه قبلی ایراداتی داشت.
      و …
      اگر شما هم تفاوتهای دیگری را احساس کردید آماده پذیرش انتقاد شما هستیم