نقد و بررسی Asus U46E-BAL5 لپ تاپ جدید Asus

نقد و بررسی Asus U46E-BAL5 لپ تاپ جدید Asus

لپ تاپ ایسوس مدل U46E-BAL5 دارای یک پردازنده قدرتمند i5 است و از حداکثر بانکهای حافظه خود استفاده می کند و از WiDi 2.0, WiMAX و USB 3.0 پشتیبانی می کند. امروز در انزل وب با نقد و بررسی Asus U46E-BAL5 لپ تاپ جدید Asus در خدمت شما هستیم.

معرفی و بررسی Asus U46E-BAL5 جدیدترین لپ تاپ Asus

Reviews for the Asus U46E-BAL5

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

لپ تاپ ایسوس مدل U46E-BAL5 از کارت گرافیک مجتمع استفاده می کند. HD 3000 نسخه سریعتر آن است و از ۱۲ واحد توسعه استفاده می کند. برخی از بازی های سه بعدی با این کارت ها بسیار کند اجرا می شود. پردازنده دو هسته ای این لپ تاپ ایسوس مبتنی بر معماری Sandy Bridge است که با کارت گرافیک و کنترلر حافظه DDR3 دو کاناله ادغام شده است. CPU در ۲.۳ گیگاهرتز کلاک شده است و کلاک توربو سوت آن ۲.۶ تا ۲.۹ گیگاهرتز است و GPU یا پردازنده گرافیک آن در ۶۵۰ (۱۲۰۰ مگاهرتز توربو) کار می کند.

معرفی و بررسی لپ تاپ ایسوس مدل U46E-BAL5

اندازه صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مدل U46E-BAL5، ۱۴ اینچ می باشد و به شما اجازه می دهد تا جزئیات بیشتری را مشاهده کنید از طرف دیگر مصرف انرژی آن کمتر است و جز دستگاه های ارزان و سبک و کوچک محسوب می شود. این لپ تاپ ایسوس دارای وزن ۲.۱ کیلوگرم است که نسبت به لپ تاپ های ۱۲ تا ۱۶ اینچ سبک تر است.

فوق العاده باریک و سبک

ضخامت پنل لپ تاپ ۱۴ اینچی می باشد و در یک فریم جمع و جور قرار گرفته است که حمل و نقل را راحت تر می کند. شما می توانید از سیستم عامل ویندوز ۷ و یا سایر نسخه های ویندوز استفاده کنید. با استفاده از پردازنده های قدرتمند نسل دوم اینتل شما می توانید کارهای خود را به صورت همزمان اجرا کنید. مدت کار لپ تاپ بدون شارژدهی ۱۰ ساعت می باشد.

فوق العاده باریک و سبک

طراحی زیبا و منعطف

طراحی این لپ تاپ ایسوس فوق العاده باریک و سبک می باشد و فریم فشرده آن حمل و نقل را ساده تر می کند. slim bezel بدین معناست که صفحه نمایش بزرگتر می تواند به یک شاسی بلندتر وصل شود در حالی که انتهای آلومنیوی این لپ تاپ یک زیبایی منحصر به فرد را ایجاد می کند. ایسوس برای این لپ تاپ خود یک لولای خاص طراحی کرده است که اجازه می دهد درب لپ تاپ بیشتر باز شود و شما محتوای خود را راحت تر در معرض دید افراد دیگر قرار دهید.

فوق العاده باریک و سبک

پردازنده دو هسته ای اینتل

با استفاده از پردازنده نسل دوم اینتل شما می توانید کارهای خود را به صورت همزمان انجام دهید و در اصلاح مالتی تسک کنید و از نرم افزارهای پیشرفته بهره ببرید. با استفاده از پتانسیل معماری Sandy Bridge از گیم های مورد علاقه خود استفاده کنید.

پردازنده دو هسته ای اینتل

شارژ باتری ۱۰ ساعته

بدون اینکه این لپ تاپ ایسوس را دوباره شارژ کنید شما می توانید ۱۰ ساعت با آن کار کنید البته این می تواند با توجه به شرایط کمی متفاوت باشد. برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات خود پیشنهاد می کنیم پست چگونه فایل های مهم لپ تاپ و کامپیوتر خود را در یک هارد دیگر بکاپ بگیریم؟ را مطالعه بفرمایید.

شارژ باتری 10 ساعته

اتصالات لپ تاپ ایسوس مدل U46E

لپ تاپ ایسوس مدل U46E دارای USB 3.0 است که ۱۰ برابر سریعتر از  USB 2.0 می باشد. با این حال برای شارژ دستگاه های قابل حمل می توانید از یک پورت USB 2.0 اختصاصی با آرشیو USB Charger+ استفاده کنید که بسیار سریعتر و کارآمدتر است.

اتصالات لپ تاپ ایسوس مدل U46E

اگر میگروفن لپ تاپ شما کار نمی کند از ۷ روش رفع مشکل کار نکردن میکروفون لپ تاپ و کامپیوتر استفاده کنید.

مشخصات لپ تاپ ایسوس مدل U46E-BAL5

Asus U46E-BAL5 محصول جدید ی از Asus است که بتازگی روانه بازار شده است، در ادامه مشخصات این لپ تاپ را معرفی میکنیم:

  • پردازنده: Intel Core i5-2410M
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 7 Home Premium
  • سرعت پردازنده: ۲.۳ GHz
  • ۸GB :RAM
  • وزن: ۲.۲۲ کیلو گرم
  • طراحی: metallic
  • اندازه صفحه نمایش : ۵.۶ inches
  • نوع صفحه نمایش: widescreen
  • کارت گرافیک: Intel HD Graphics 3000
  • ظرفیت ذخیره سازی: ۷۵۰ GB
  • مشخصات شبکه: ۸۰۲.۱۱n ,WiDi 2.0, WiMAX
  • USB 3.0 port :USB Port
  • DVD+R DL :Drive
  • عمرباتری: بسیار خوب

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما تجربه استفاده از لپ تاپ ایسوس مدل U46E-BAL5 را داشته اید؟ به نظر شما کدام ویژگی لپ تاپ ایسوس مدل U46E-BAL5 بسیار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
لپ تاپ های جدید در بازار ایران – سری۱۶
انزل وب
لپ تاپ های جدید در بازار ایران – سری۱۵
انزل وب
لپ تاپ های جدید در بازار ایران – سری۱۴
انزل وب
لپ تاپ های جدید در بازار ایران – سری۱۳

نظرات