Verbatim فلش مموری فوق العاده کوچک خود را معرفی کرد!

Verbatim فلش مموری فوق العاده کوچک خود را معرفی کرد!

فلش مموری یک حافظه حافظه غیر فرار است که می توانید اطلاعات خود را در آن ذخیره کنید. Verbatim یک فلش مموری بسیار کوچک را روانه بازار کرده است که اندازه آن قد یک پنی می باشد و از ۴ تا ۱۶ گیگابایت ظرفیت دارد، اما مسلما در آینده ظرفیت این نوع فلش مموری ها ارتقاء داده می شود و شما می توانید فلش مموری ۳۲، ۶۴ گیگابایت و حتی بیشتر را خریداری کنید.

فلش مموری بسیار کوچک Verbatim

Verbatim Store ‘n’ Stay USB Drive

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

برای درایوهای USB نام های زیادی مثل درایوهای بند انگشتی، درایوهای جامپ و درایوهای فلش وجود دارد. در حال حاضر USB 2.0 و USB 3.0 برای درایوهای USB در دسترس است. این درایوهای کوچک قابل جابجایی، قایل نوشتن مجدد است و برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی و حرفه ای عالی هستند چونکه برای امنیت نهایی از سخت افزارهای رمزگذاری استفاده شده است. درایو فلش USB در رنگ ها و استایل ها و ظرفیت های متناسب با تمام گروه های سنی تولید می شود. اگر شما سعی دارید تصمیم بگیرید که کدام نوع درایو برای شما مناسب است باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

چه ظرفیتی لازم دارم؟

ظرفیت هزینه شما را تعیین می کند. رایج ترین ظرفیت هایی که در بازار وجود دارد ۴ گیگابایت تا ۶۴ گیگابایت می باشد که هر روزه ظرفیت های بیشتری وارد بازار می شود. اگر قصد دارید از درایو USB برای انتقال فایل ها از کامپیوتر به کامپیوتر دیگر استفاده کنید می توانید از ظرفیت های کمتر شروع کنید. اما اگر قصد دارید اسناد، بازی ها، ویدیوها و غیره را که دارای حجم زیادی هستند را ذخیره کنید بهتر است از ظرفیت های بیشتر شروع کنید. در هر صورت اگر بودجه لازمه را دارید بهتر است ظرفیت های بالا را برای خود انتخاب کنید. اگر حجم فلش مموری شما کم شده است می توانید از ۲ روش حل مشکل کم شدن حجم حافظه فلش مموری و بازگرداندن حجم آن استفاده کنید.

چه اندازه ای برای من بهتر است؟

اندازه کوچکترین درایوهای بند انگشتی USB به اندازه یک پنی است (Verbatim Store ‘n’ Stay USB Drive) و بزرگترین آن به اندازه یک بند انگشت است. تقریبا تمام درایوهای جامپ USB دارای قلاب هستند که شما می توانید آن را به بند وصل کنید. برای کودکان بهتر است از درایوهای بزرگتر استفاده شود تا به راحتی بتوانند آن را در کوله خود پیدا کنند. برای بزرگسالان بهتر است از درایوهای کوچک استفاده شود.

فلش هایی که امروزه به اندازه انگشت شما هستند، توسط Verbatim کوچکتر می شوند. این شرکت که قبلا محصولاتی نظیر Mini Wireless SlimBoard Keyboard & Mouse را نیز معرفی کرده بود، این بار فلش مموری USB 2.0 جدید خود را که هم اندازه یک سکه ده سنتی است روانه بازار کرد، این فلش میتواند اطلاعات را تا حجم ۱۶GB در خود ذخیره کند. این محصول در سه ظرفیت ۴GB, 8GB,16GB تولید شده است که با همه سیستم عامل های موجود سازگاری دارد.

فلش مموری بسیار کوچک Verbatim

اگر فلش شما دارای اطلاعات است اما خالی نشان داده می شود می توانید از ۳ روش حل مشکل خالی نشان دادن فلش مموری پر و عدم نمایش اطلاعات آن استفاده کنید.

آیا نیاز به یک درایو از پیش نصب شده با نرم افزار دارم؟

برخی از فلش مموری های USB 2.0 دارای نرم افزار از قبل بارگذاری شده هستند و برخی دیگر می تواند بدون نیاز به هیچ چیزی به سیستم وصل شوند و با کشیدن و رها کردن فایل ها در فلش آنها را انتقال دهید. درایوهای از پیش بارگذاری شده با نرم افزار غالبا امنیت پیشرفته ای را برای فایل ها ارائه می دهند. این نرم افزارها به شما امکان می دهد تا مناطق خصوصی و عمومی را با محافظت از طریق رمز عبور ایجاد کنید. این نرم افزار برای کامپیوترهای شخصی طراحی شده است (هرچند Verbatim یک نسخه خاص برای مک را ارائه می دهد). آژانس های دولتی و شرکت هایی که دارای اطلاعات حساس هستند ممکن است به نرم افزارهای تخصصی رمزنگاری درایوها احتیاج داشته باشند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

شما هنگام خرید فلش مموری ها به چه معیاری توجه می کنید؟ آیا فلش مموری های کوچک و اندازه یک پنی را انتخاب خواهید کرد یا فلش هایی که اندازه بزرگتری دارند. نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 روش کارساز حل مشکل اجرا نشدن فلش پلیر در کروم
۶ روش کارساز رفع مشکل فعال سازی و اجرا نشدن فلش پلیر در کروم
6 روش از بین بردن و حذف ویروس اتوران (Autorun.inf) از فلش و کامپیوتر
۶ روش از بین بردن و حذف ویروس اتوران (Autorun.inf) از فلش و کامپیوتر
آموزش حذف کامل ویروس New Folder.exe از فلش و کامپیوتر ویندوز 10 8 7
۲ روش حذف کامل ویروس New Folder.exe از فلش و کامپیوتر
حل ارور You need to format the disk in drive before you can use it
رفع مشکل پیغام فرمت You need to format the disk فلش مموری و هادر اکسترنال

نظرات