رهایی از شر پنجره Dial-up Connection

آموزش ۳ روش ساده برای رهایی از شر پنجره Dial-up Connection

در بسیاریی از موارد وقتی از برخی برنامه ها مانند مرورگر ها،Players،و… استفاده میکنید زمانی که اتصال به اینترنت شما قطع میشود پنجره ای برای شما ظاهر میشود که از شما میخواهد به اینترنت متصل شوید، در بعضی از موارد حتی با بستن این پنجره بدلیل اینکه نرم افزار دوباره سعی میکند به اینترنت متصل شود دوباره این پنجره نمایش داده میشود و باعث آزار کاربر میشود. اما شما میتوانید خیلی راحت جلوی نمایش این پنجره آزار دهنده را بگیرید، در ادامه پست امروز نزل وب نحوه غیر فعال کردن پاپ آپ Dial-up Connection را مطالعه خواهید کرد.

نحوه غیرفعال کردن Popup دیال کانکشن در اینترنت اکسپلورر

How to stop the Network Connections pop-up

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

مایکروسافت ویندوز وقتی که اتصال شبکه در دسترس نیست یک پاپ آپ اتصال شبکه را به شما نمایش می دهد که غالبا هنگام استفاده از مودم Dial-up برای دسترسی به اینترنت این پاپ آپ نمایش داده می شود. با این حال، این ویژگی در برخی موارد ممکن است بسیار ناخوشایند باشد:

هنگام کار با لپ تاپ دوستتان که از یک اتصال تلفن سنتی استفاده می کند، هنگام دسترسی به اینترنت از طریق اتصال پهن باند و بازدید از صفحه ای که حاوی تعداد زیادی عکس هست ممکن است شما به اشتباه رو یک لینک کلیک کنید که باعث می شود پنجره dial-up connection برای شما باز شود و یا ممکن است به علت اشتباه وارد کردن نام دامنه در موار آدرس مرورگر پاپ آپ dial-up connection برایتان باز شود، که با تکرار این سناریوها تعداد دفعات نمایش پنجره dial-up connection زیاد می شود و شما را کلافه می کند. راه حل مشکل نمایش dial-up connection بسیار ساده است کافیست که از راه حل زیر استفاده کنید. قبلا در انزل وب ۳ روش حذف کانکشن اینترنت وایرلس و پروفایل شبکه ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را نیز توضیح دادیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه بفرمایید.

نحوه غیرفعال کردن Popup دیال کانکشن در اینترنت اکسپلورر

نحوه غیرفعال کردن پاپ آپ Choose a network connection

برای غیرفعال کردن پاپ آپ Choose a network connection اینترنت اکسپلورر را باز کنید.  در منوی Tools روی Internet Options کلیک کنید. سربرگ Connections را انتخاب کنید و گزینه Never dial a connection را انتخاب کنید در نهایت روی دکمه OK کلیک کنید.

نحوه غیرفعال کردن پاپ آپ Choose a network connection

برای کامل شدن اطلاعاتتان، از ۴ روش حل مشکل Limited access اینترنت وایرلس ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ استفاده کنید.

عدم نمایش پاپ آپ dial-up connection

روش دیگری که می توانید که وارد کنترل پنل ویندوز شوید و روی Internet Options دابل کلیک کنید. سربرگ Connections را انتخاب کنید و گزینه Never dial a connection را انتخاب کنید و در نهایت دکمه OK را کلیک کنید.

عدم نمایش پاپ آپ dial-up connection

غیرفعال کردن پنجره پاپ آپ Dial-up connection

زمانی که پاپ آپ نمایش داده می شود بر روی دکمه Settings کلیک نمایید، سپس از پنجره باز شده گزینه دوم که را بصورت پیش فرض فعال است را به گزینه اول یعنی Never Dial Connection تغییر بدهید و سپس OK کنید.

برای برگشتن به حالت اول هم میتوانید از مرورگر IE خود به قسمت Internet Options رفته و در تب Connections گزینه پیش فرض را بر روی گزینه دوم قرار دهید. در آخر پیشنهاد می کنیم از ۷ ابزار برتر رفع مشکلات اتصال به اینترنت در ویندوز استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا روش هایی که امروز در انزل وب توضیح دادیم توانست شما را از دست پنجره Dial-up Connection برهاند؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش حل مشکل Press F1 هنگام بوت کامپیوتر و لپ تاپ
آموزش ۹ روش حل مشکل Press F1 هنگام بوت کامپیوتر و لپ تاپ
آموزش 6 روش حل مشکل کار نکردن دکمه F8 کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر
آموزش ۶ روش حل مشکل کار نکردن دکمه F8 کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر
آموزش 6 روش تغییر اندازه آیکون دسکتاپ در ویندوز 10 و ویندوز 11
آموزش ۶ روش تغییر اندازه آیکون دسکتاپ در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
8 روش حل مشکل Network Discovery Is Turned Off ویندوز 10 و ویندوز 11
۸ روش حل مشکل Network Discovery Is Turned Off ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱

نظرات