Pancake Bot ربات شگفت انگیزی که از قطعات لگو ساخته شده و پنکیک درست میکند

Pancake Bot ربات شگفت انگیزی که با قطعات لگو پنکیک درست میکند

صبحانه یکی از وعده های اصلی غذایی است، در برخی اوقات درست کردن یک صبحانه مقوی مثل تخم مرغ، تست، پنکیک و… وقت گیر است. اما Miguel Valenzuela مخترع برای این مشکل یک راه حل جدید یافته است. او ربات Pancake Bot را اختراع کرده که علاوه بر درست کردن پنکیک آن را به هر شکلی که شما میخواهید درست میکند. ویژگی جالب دیگر ربات Pancake Bot این است که ۹۹% از قطعات لگو ، و ۱% از ظرف سس گوجه ساخته شده است!

طراحی  و ساخت پنکیک با ربات Pancake Bot

PancakeBot Prints Breakfasts Too Pretty to Eat

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

باور کنید یا نه Miguel Valenzuela اولین نفری بود که ربات پنکیک سازی طراحی کرد که از لگو ساخته شده است. دختر سه ساله میگل والنزلوا معتقد است که دستگاهی که پدرش طراحی کرده است یک دستگاه افسانه ای است. ۶ ماه پس از این اتفاق Miguel Valenzuela اولین نمونه کار خود را ساخت اما ساخت دستگاه ۲ سال طول کشید. میگل والنزلوا در غرفه نمایشگاه بین المللی StoreBound عنوان کرد که قبلا چنین کاری انجام نداده بود. دختران میگل در مورد این اختراع بسیار هیجان زده بودند. بعدها به جای لگو از مواد اکریلیک سفارشی برای ساخت ربات استفاده شد.

طراحی و ساخت پنکیک با ربات Pancake Bot

نسخه اکریلیک در IHHS 2015 به نمایش گذاشته شد و یک پنکیک زیبا به شکل پروانه با آن ساخته شد. Valenzuela هنوز هم در تلاش است تا طراحی خود را بهبود ببخشد. نسخه های بروزشده سریع تر و آرام تر هستند و قابلیت کار با کارت های حافظه SD را دارند و به کاربران اجازه می دهد تا طرح پنکیک خود را دانلود و ذخیره کنند.

ربات Pancake Bot چگونه کار می کند؟

اول شما عکسی که دوست دارید دانلود می کنید و عکس را به نرم افزار PancakeBot می دهید تا از آن به عنوان طرح کلی استفاده کند. حالا ربات مایع پنکیک را با فشار هوا پخش می کند و به ترتیب خطوط عکس را ردیابی و خطوط را طراحی می کند.

ربات Pancake Bot چگونه کار می کند؟

بعد از کشیدن خطوط بیرونی، فضای خالی بین خطوط توسط مایع پنکیک رنگی پر می شوند

ربات Pancake Bot چگونه کار می کند؟

Valenzuela جزییات تکنیکی برای ساخت این ربات بکار برده است برای مثال او از یک پمپ پنوماتیک و هوای فشرده برای پخش کردن خمیر استفاده کرده است همچنین پخش کردن خمیر مایع به وسیله مختصات از قبل برنامه ریزی شده است و از این طریق ربات میتواند شکل های مختلف درست کند. در آخر از شما دعوت می کنیم بهترین وب سایت های فارسی آموزش آشپزی و شیرینی پزی را با هم مقایسه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم ربات پنکیک ساز PancakeBot را به شما معرفی کردیم، آیا شما دوست داشتید تجربه پخت پنکیک با ربات PancakeBot را داشته باشید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کاربردی حل 12 مشکل رایج پرینترهای سامسونگ
راهنما کاربردی حل ۱۲ مشکل رایج پرینترهای سامسونگ
10 روش رفع ارور Windows Cannot Connect to the Printer در ویندوز 10 و ویندوز 11 و..
۱۰ روش رفع ارور Windows Cannot Connect to the Printer ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..
آموزش 3 روش دیدن تاریخچه پرینت در ویندوز 10 ، 11 و..
آموزش ۳ روش دیدن تاریخچه پرینت در ویندوز ۱۰ ، ۱۱ و..
آموزش اضافه کردن پرینتر به ویندوز 11
آموزش اضافه کردن پرینتر به ویندوز ۱۱

نظرات