نقد و بررسی لپ تاپ سونی مدل Vaio VPC-F215FX/BI

نقد و بررسی لپ تاپ سونی مدل Vaio VPC-F215FX/BI

لپ تاپ VPC-F215FX/BI محصول جدید شرکت Sony است که امروز قصد داریم به طور دقیق تری آن را نقد و بررسی کنیم. شما می توانید در ادامه مشخصات و ویژگی های این لپ تاپ را بررسی کنید و برای خریدن آن تصمیم گیری کنید.

لپ تاپ VPC-F215FX/BI محصولی جدید از Sony vaio

Sony Vaio VPC-F215FX/BI review

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

اگر سال ۲۰۱۰ سال لپ تاپ های ۳DTV بود شاید سال ۲۰۱۱ سال لپ تاپ های ۳D بود. علی رغم تبلیغات تلویزیونی به نظر می رسد هنوز لپ تاپ هایی که قابلیت سه بعدی دارند در این سال مشاهده نشده است. جدیدترین لپ تاپ Vaio سری F سونی که دارای ۱۶ اینچ است. همانند بسیاری از سیستم های Vaio این لپ تاپ سونی بسیار جذاب و به خوبی ساخته شده است. سونی در تولید لپ تاپ های ۳D منحصر به فرد است. بررسی Qosmio F750 توشیبا، اولین لپ تاپ سه بعدی جهان بدون نیاز به عینک را مطالعه بفرمایید.

لپ تاپ VPC-F215FX/BI محصولی جدید از Sony vaio

این لپ تاپ از پلت فرم ۳D Vision انویدیا استفاده می کند. حتی لپ تاپ ۴ هسته ای Vaio F215FX گران است اما اگر به لپ تاپ های سه بعدی علاقمند هستید می توانید لپ تاپ هایی که دارای رزولوشن پایین هستند را برای خرید انتخاب کنید.

نقاط قوت: سخت افزارهای قوی برای بازی و پردازش، شبیه ساز صدای سه بعدی.

نقاط ضعف: مدت زمان دوام باتری کم، وزن زیاد، عینک سه بعدی لپ تاپ با باتری کار میکند که گران قمیت است.

مشخصات لپ تاپ Vaio VPC-F215FX/BI

این لپ تاپ سونی سری F دارای طراحی سیاه براق با آرم Vaio سفید می باشد. اما با این حال درب بالایی لپ تاپ به علت رنگ سیاهی که دارد به راحتی لکه های اثر انگشت را به خود می گیرد. بدون آداپتور این لپ تاپ حدود ۷ پوند وزن دارد که جزء لپ تاپ های سنگین محسوب می شود. مطمئنا این لپ تاپ ۱۶ اینچی جزء لپ تاپ هایی هستند که اندازه متوسطی دارند اما Vaio سری F برای حمل و نقل روزانه کمی سنگین است.

پردازنده

۲.۰GHz Intel Core i7 2630QM

حافظه

۶GB 1333MHz DDR3

هارد

۶۴۰GB 7,200rpm

تراشه

Intel HM67

کارت گرافیک  اول

Nvidia GeForce 540M

کارت گرافیک دوم

Intel HD Graphics 3000

سیستم عامل

Windows 7 Home Premium (64-bit)

شبکه

۸۰۲.۱۱n

دیسک درایو

Blu-Ray Disc

ابعاد

۱۵.۴×۱۰.۷ اینچ

ارتفاع

۱۳ تا ۱۸ اینچ

صفحه نمایش

صفحه گسترده

اندازه صفحه نمایش

۱۶ اینچ

وزن

۳.۲۲کیلوگرم

دسته بندی

اندازه متوسط

سونی کیبورد این لپ تاپ را به سبک ایسلندی طراحی کرده است کلید ها تخت هستند فضای بین کلیدها زیاد است، کلید های مهم مانند Shift, Enter, Ctrl بزرگتر هستند تا راحتتر در دسترس کاربر قرار گیرد و ظاهری شبیه به لپ تاپ های Vaio SE دارد. صفحه کلید دارای نور پس زمینه است که به شما امکان می دهد در تاریکی شب راحتتر تایپ یا بازی کنید. با این حال انتظار نمی رفت که همچنین لپ تاپ گرانی چنین تاچ پدی داشته باشد.

مشخصات لپ تاپ Vaio VPC-F215FX/BI

پوشش صفحه نمایش لاستیکی است و طیف گسترده ای از رنگ ها را نمابش می دهد. پردازنده اینتل مدل Core i7 2630QM که با فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می کند در این لپ تاپ استفاده شده است که شما را قادر می سازد کارهای خود را به صورت مالتی تسک انجام دهید.

مشخصات لپ تاپ Vaio VPC-F215FX/BI

این لپ تاپ دارای دو پورت USB 3.0 و یا درایو بلو ری می باشد که زیاد هم عجیب به نظر نمی رسد. علاوه بر این ، این سیستم شامل یک پورت FireWire است که تقریبا در تمام لپ تاپ های استاندارد وجود دارد.

مشخصات لپ تاپ Vaio VPC-F215FX/BI

در آخر از شما دعوت می کنیم نقد و بررسی Asus U46E-BAL5 لپ تاپ جدید Asus را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما لپ تاپ VPC-F215FX/BI محصولی جدید از Sony vaio را با هم بررسی کردیم، اگر در مورد این لپ تاپ سونی اطلاعات دیگری در دست دارید می توانید آن را در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
۱۰ کامپیوتر با طراحی و ظاهر عجیب
انزل وب
لپ تاپ های جدید در بازار ایران – سری۱۰
انزل وب
لپ تاپ های جدید در بازار ایران – سری۹
انزل وب
لپ تاپ های جدید در بازار ایران – سری۸

نظرات