ماشین حساب و موس

معرفی ماشین حساب و موس کانن مدل X Mark 1 Mouse

Canon ماشین حساب های جدید خود را همراه با X Mark I و  X Mark I Mouse Lite روانه بازار آمریکا کرده است. این ماشین حساب ها که در رنگ های مشکی و سفید ارائه شده اند، قادر به ارتباط با کامپیوتر شما از طریق ۲.۰۱ Bluetooth هستند، همچنین با یک موس بی سیم  و یک keypad اضافی همراه شده اند و ایده آل برای استفاده سیار در اماکن حرفه ای و کاری  هستند. این ماشین حساب ها با Windows PC و Mac laptops کاملا سازگاری دارند، و میزان استفاده آنها از باتری بسیار کم است، و کارکرد بسیار خوب و بالایی دارند.

Canon ماشین حساب Bluetooth شگفت انگیز خود را معرفی کرد

Canon Makes a Mouse With a Built-In Calculator

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

وقتی که شما اسم کانن را می شنوید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد پرینترهای چند کاره یا دوربین های DSLR است. اما جالب است بدانید که کانن دو دستگاه حدید دسکتاپ تجاری خود را به نام های X Mark I Mouse Lite و Keyboard X Mark I روانه بازار کرده است.

ماشین حساب و موس کانن مدل X Mark 1 Mouse

لوازم جانبی X Mark توسط تیم دوربین این شرکت ساخته شده اند و دارای رنگ های سفید و مشکی است و یک ظاهر زیبا و ظریف دارد. معاون اجرای و مدیر کل این شرکت توضیح می دهد که : متخصصان کانن همیشه به دنبال ابزارهایی هستند که کارایی را بهبود دهد و به کاربر کمک کند که احساس بهتری هنگام کار داشته باشند، این محصولات جدید قطعا این کارها را انجام داده است.

ماشین حساب و موس کانن مدل X Mark 1 Mouse

اگر چه ده ها ماشین حساب آنلاین و یا نرم افزاری وجود دارد که می توانید دانلود کنید اما لوازم جانبی جدید کانن می تواند نیاز به ماشین حساب فیزیکی اضافه را حذف کند و در فضای کار شما صرفه جویی کند. شما می توانید با استفاده از بلوتوث این ماشین حساب را به کامپیوتر وصل کنید و انرژی این باتری از باتری AAA تامین می شود.

مشخصات ماوس X Mark I

ماوس X Mark I یک ماوس سه دکمه ای  و لیزری با وضوح ۱۲۰۰dpi است و دارای یک پد اعداد است که در حین استفاده از ماوس کف دست شما روی آن قرار مگیرد. صفحه نمایش این ماشین حساب ۱۰ رقم را نمایش می دهد. محفظه پایینی و کاور باتری از پلاستیک بازیافتی کپی های قدیمی کانن ساخته شده است. این ماوس تا کنون هیچ جایزه ای برای ارگونومی بودن به دست نیاورده است اما می تواند در فضا و زمان شما صرفه جویی کند و از دید کسانی که کمبود فضا مواجه هستند یک ماوس برنده است.

مشخصات ماوس X Mark I

ابعاد این ماوس ۱۲۰x60x127 میلی متر است و به صورت بیسیم و از طریق Bluetooth 2.0 به لپ تاپ وصل می شود. بنابراین شما حتی نباید نگران اشغال پورت USB دستگاه خود باشید. ان ماوس کانن با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است و دارای ۱۰۶ گرم وزن و باتری AAA است. در آخر پیشنهاد می کنیم نقد و بررسی ماوس Arc Touch Mouse مایکروسافت را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ماشین حساب و موس کانن مدل X Mark 1 Mouse را به شما معرفی کردیم، نظر شما در مورد این ماشین حساب رومیزی چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش سریع حذف تاریخچه بلوتوث در اندروید (اکثر دستگاه ها)
آموزش سریع حذف تاریخچه بلوتوث در اندروید (به زبان ساده در چند مرحله)
آموزش 14 روش تست شده حل مشکل کار نکردن بلوتوث لپ تاپ
آموزش ۱۴ روش تست شده حل مشکل کار نکردن بلوتوث لپ تاپ
آموزش روش تغییر نام بلوتوث در ویندوز 10
آموزش ۳ روش تغییر نام بلوتوث در ویندوز ۱۰
آموزش نحوه تغییر نام بلوتوث اندروید
آموزش نحوه تغییر نام بلوتوث اندروید

نظرات