با 20 برنامه برتر فیس بوک در هر کجای اینترنت که هستید با هم ارتباط داشته باشید!

با ۲۰ برنامه برتر فیس بوک برای استفاده بهتر و جالب تر از آن آشنا شوید!

فیس بوک قصد دارد کاربرانش در هر کجای اینترنت هستند با همدیگر تعامل داشته باشند و به همین دلیل دست به طراحی ده ها برنامه تحت وب زده است که امروز در انزل وب قصد داریم ۲۰ تا از بهترین برنامه های برتر فیس بوک را به شما معرفی کنیم، با ما همراه شوید.

معرفی ۲۰ برنامه (App) برتر فیس بوک

The 20 Best Facebook Apps

محتوا این پست بروزرسانی شده است.

مطمئنا بسیاری از برنامه های تحت وب وجود دارد که دارای مزایای بسیار زیادی هستند. شما از طریق سایت هایی مانند Pinterest, Spotify, TripAdvisor و Hulu و حتی بسیاری از رنامه های دیگر می توانید اطلاعات خود را اعم از عکس، ویدیو، پیام و غیره را به اشتراک بگذارید. اما ما در مورد این برنامه ها صحبت نمی کنیم. این مجموعه ۲۰ تایی از برنامه ها، ابزارهایی هستند که می توانید نسخه دسکتاب  فیس بوک را استفاده کنید و مهم نیست چه پلتفرمی دارید ویندوز، مک یا ابونتو فرقی ندارد.

معرفی 20 برنامه (App) برتر فیس بوک

برخی از این برنامه ها دستیارهای ساده ای هستند که شما می توانید برای آپلود و نمایش محصولات خود استفاده کنید برخی دیگر سرگرم کننده هستند و .. بنابراین به فیس بوک وارد شوید و این برنامه ها را بررسی کنید و از آنها استفاده کنید. پس ازمعرفی ۸ خصوصیت مخفی در فیس بوک اینبار ۲۰ تا از بهترین اپلیکیشن های موجود در شبکه اجتماعی فیس بوک را معرفی میکنیم. ۳ روش حذف دائمی یا موقت اکانت فیس بوک در گوشی، کامپیوتر و مک را مطالعه بفرمایید.

برنامه سرگرمی فیس بوک Flixster

برنامه رایگان Flixster به شما اجازه میدهد به فیلم ها رای بدهید حتی اگر آنها را ندیده باشید و به خانواده و دوستان خود بگویید آیا قصد دیدن این فیلم را دارید یانه؟

برنامه سرگرمی فیس بوک Flixster

اپلیکیشن سرگرمی فیس بوک iLike

اگر شما میخواهید یک تب موزیک به پروفایل فیس بوک خود اضافه کنید، برنامه iLike را امتحان کنید. بیشتر از میلیون ها نفر هر ماه از iLike استفاده میکنند، فقط کافیست وارد iLike شوید و به آن لیستی از موزیسین های مورد علاقه خود را بدهید، بعد شما میتوانید playlist خود را بسازید و آنها را به اشتراک بگذارید یا میتوانید playlist خودتان را از iTunes یا Windows Media Player وارد کنید.

اپلیکیشن سرگرمی فیس بوک iLike

برنامه رایگان فیس بوک LivingSocial: Books

در محیط فیس بوک برنامه livingsocial:books حکم کتابخانه ای را دارد که به شما یک محیط برای سنجش خواندن و مجموعه کتاب هایی را میدهد که پس از سنجش، آن را بصورت اجتماعی بازتاب میدهد.

برنامه رایگان فیس بوک LivingSocial: Books

از قدرتمندترین ابزار پولی مدیریت ویژه اکانت فیس بوک رایگان استفاده کنید !

کارت تبریک های خنده دار – برنامه فیس بوک Someecards

بیشترین e-card (کارت های تبریک, کارت های خنده دار و..) موجود در اینترنت، در برنامه فیس بوک Someecards نیز وجود دارند. با این App شما میتوانید آنها را برای دوستان یا خودتان بفرستید.

کارت تبریک های خنده دار - برنامه فیس بوک Someecards

CityVille بازی رایگان فیس بوک

در برنامه فیس بوک CityVille شما میتوانید شهر خود را بسازید و جمعیت همسایگان شهر دیجیتالی کوچک خود را افزایش دهید، ۸۳ ملیون کاربر فیس بوک در اینجا حضور دارند.

CityVille بازی رایگان فیس بوک

بازی مجانی فیس بوک CivWorld

جهان متمدن Sid Meier’s یکی از بازی ها فیس بوک است که  داستان بازی آن در حدود سال ۱۹۹۱ اتفاق می افتد. با اینکه بازی هنوز در مرحله بتا می باشد ۳۰۰,۰۰۰ عضو فعال فیس بوک به طور گسترده آن را آنلاین بازی میکنند.

بازی مجانی فیس بوک CivWorld

Scrabble – بازی رایگان فیس بوک

شما میتوانید در بازی scrabble فیس بوک رقیب خود را از بین میلیون ها کاربر انتخاب کنید و بازی را شروع کنید، در این بازی باید از کاشی ها به سمت پایین حرکت کنید تا ۳ امتیاز بدست آورید و اصلاحا bingo شوید.

Scrabble - بازی رایگان فیس بوک

Picasa Uploader برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدیو فیس بوک

آیا شما دنبال راهی برای به اشتراگ گزاری عکس ها با نرم افزار Picasa درفیس بوک خود  هستید؟ شما میتوانید با دکمه آپلود فیس بوک که در سمت راست نرم افزار  Picasa اضافه شده است عکس های خود را بلافصله در فیس بوک پست کنید.

Picasa Uploader برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدیو فیس بوک

برنامه ویرایشگر عکس فیس بوک Picnik

ویرایشگر عکس گوگل که کاملا در فیس بوک قابل استفاده است، برنامه Picnik یک راه سریع و آسان برای ویرایش عکس های آپلود شده در فیس بوک است.

برنامه ویرایشگر عکس فیس بوک Picnik

برنامه فیس بوک Skype برای برقراری تماس ویدیویی

خواه شما اکانت Skype را داشته باشید یا نه، قابلیت جدید تماس ویدویی فیس بوک از تکنولوژی Skype استفاده میکند تا شما خیلی سریع یک تماس ویدویی با دوستان خود داشته باشید، برای شروع چت تصویری یکی از دوستان آنلاین خود را انتخاب کنید و روبری اسم فرد بر روی لوگو دوربین کلیک کنید. قبل از شروع چت، فیس بوک چند plug-in کوچک را برای شما نصب میکند.

برنامه فیس بوک Skype برای برقراری تماس ویدیویی

BitDefender safego برنامه امنیتی فیس بوک

برنامه رایگان فیس بوک BitDefender safego، خبر ها و wall شما را چک میکند تا از سالم بودن و آلوده نبودن آنها اطمینان پیدا کند، همچنین اگر دوست شما دچار آلودگی باشد به شما اخطار میدهد تا او را مطلع سازید.

BitDefender safego برنامه امنیتی فیس بوک

برنامه رایگان نظارت والدین Minor Monitor فیس بوک

در واقع برنامه مینور مانیتور یک اپلیکیشن نیست، اما برنامه ای است که والدین باید در مورد آن بدانند. یک ابزار کنترل مبتنی بر وب، که برای نظارت استفاده کودکان از فیس بوک مورد استفاده قرار میگیرد و قابلیت هایی مانند نمودار ساعتی از آنچه که صورت گرفته، شناسه دوستان، نظارت بر واژه های استفاده شده و قابلیت ارسال email به والدین را دارد.

برنامه رایگان نظارت والدین Minor Monitor فیس بوک

برنامه رایگان نورتون فیس بوک

اگر چیز مشکوکی بر روی wall خود از طرف دوست یا فرد ناشناس مشاهده کردید، برنامه Norton scan را اجرا کنید تا تمام لینک های شما را چک کند و اگر مشکلی وجود داشت به شما هشدار میدهد. اگر شما گزینه Auto-Scan را انتخاب کنید همیشه لینک های شما چک میشوند.

برنامه رایگان نورتون فیس بوک

PrivacyDefender برنامه رایگان Facebook

برای اینکه مشاهده کنید فیس بوک پروفایل شما را چقدر عمومی کرده است، زمانی که شما به PrivacyDefender خود از Reputation.com دسترسی پیدا کردید یک browser bookmark بسازید و بروی آن کلیک کنید تا شروع به چک کردن پروفایل شما کند. شما میتوانید ببینید دوستانتان در مورد شما چه چیزی به اشتراک گذاشته اند و فیس بوک از اطلاعات شما میتواند چه استفاده هایی میکند.

PrivacyDefender برنامه رایگان Facebook

برنامه کاربردی Causes فیس بوک

میخواهید چیز متفاوتی با فیس بوک تجربه کنید؟ برنامه کاربردی Causes برای فعالانی که میخواهند از شبکه اجتماعی برای افزایش بودجه فعالیت های سیاسی و اجتماعی استفاده کنند مناسب است.

برنامه کاربردی Causes فیس بوک

ارسال فایل در فیس بوک با برنامه Filefly

نیاز دارید همراه با پیام، فایلی را برای دوستتان در فیس بوک بفرستید، به Filefly app خود در فیس بوک متصل شوید و پوشه خود را بسازید سپس میتوانید هر فایلی را که میخواهید تا حجم ۲GB در آنجا به اشتراک بگذارید. فقط توجه کنید فایل شما پس از ۳۰ روز از بین میرود.

ارسال فایل در فیس بوک با برنامه Filefly

اشتراک گذاری موزیک با برنامه رایگان ONErpm فیس بوک

شما فکر میکنید MySpace بهترین شبکه اجتماعی برای یک موزیسین است؟  ONErpm فیس بوک را تبدیل به سرویسی میکند که به هرکسی با یک fan page اجازه میدهد تا موزیک اورجینال خود را با طرفداران خود به اشتراک بگذارد، همچنین میتوانید موزیک خود را برای فروش نیز قرار دهید.

اشتراک گذاری موزیک با برنامه رایگان ONErpm فیس بوک

تبدیل فایل PDF به ورد با مبدل رایگان فیس بوک

با برنامه PDF Converter براحتی میتوانید فایل های PDF را به فرمت Microsoft Word document تبدیل کنید، فقط کافیست فایل خود را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا عمل تبدیل انجام شود و سپس میتوانید فایل Word را دانلود کنید، همچنین میتوانید فایل تبدیل شده خود را به اشتراک بگذارید.

تبدیل فایل PDF به ورد با مبدل رایگان فیس بوک

برنامه Selective Tweet Status فیس بوک

برنامه tweet status یک اپلیکیشن ساده برای کاربران فعال تویتر است، پس وارد نمودن اطلاعات اکانت تویتر خود،هر موقع شما در تویتر پستی میفرستید به فیس بوک شما نیز ارسال میشود.

برنامه Selective Tweet Status فیس بوک

برنامه پولی TabJuice فیس بوک

برنامه TabJuice اجازه میدهد ویترینی برای نمایش و فروش محصولات خود در فیس بوک داشته باشید این برنامه تا ۳ هفته بصورت مجانی در اختیار شما قرار میگیرد.

برنامه پولی TabJuice فیس بوک

در آخر پیشنهاد می کنیم با قابلیت های ناشناخته و ترفند های جدید فیس بوک آشنا شوید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

حالا که با ۲۰ برنامه کابردی فیس بوک آشنا شدید می توانید شروع به تجربه استفاده از این برنامه ها کنید و نظر و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات