اختراع بازوی رباتیک JediBot برای تقویت مهارت شمشیرزنی شما

اختراع بازوی رباتیک JediBot ، شمشیرزنی به کمک کینت مایکروسافت!

JediBot توسط دانشجویان دانشگاه استنفورد ساخته شده است. JediBot در واقع یک بازوی رباتیک است که مهارت شما را در شمشیر زنی تست می کند. ربات هایی که می توانند با هم مبارزه کنند قبلا در معرض دید همگان قرار گرفته است، اما این سیستم می تواند به خوبی به حرکات انسان واقعی واکنش نشان دهد که این بسیار عالی است.

Lightsaber + Kinect + بازو ربات = JediBot

Lightsaber + Kinect + robotic arm = JediBot

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

قبلا در انزل وب در مورد آخرین اختراع ارتش آمریکا صحبت کردیم. شمشیر بازی در دنیای واقعی نیاز به واکنش سریع و قابلیت درک حرکات پویا را دارد. یک بازوی رباتیک با یک سیستم بینایی سه بعدی و یک معماری کنترل بسیار واکنشی طراحی شده است که به شما اجازه می دهد تا با یک ربات شمشیرزن مبارزه کنید. یک ژنراتور مسیریابی به عنوان لایه میانی کنترل کننده های پایین و درک سطح بینایی سطح بالا استفاده می شود.  این معماری اجازه می دهد تا ربات تقریبا بلافاصله به حرکات غیرقابل پیش بینی انسان که توسط سیستم بینایی همچنین تماس های ناگهانی که  توسط سنسور گشتاور شناسایی می شود واکنش نشان دهد.

Lightsaber + Kinect + بازو ربات = JediBot

اختراع جالب یک هکر با استفاده از هک Siri و تلفن های ثابت قدیمی را بخوانید.

بازوی رباتیک JediBot

با ترکیب بازو ربات هوشمند و قابلیت تشخیص حرکت سنسور های Kinect مایکروسافت و یک دانشجوی باهوش دانشگاه استنفورد رباتی به نام JediBot بوجود آمد، این بازو به با یک فوم قرمز رنگ پوشیده شده که شبیه سلاح Lightsaber فیلم جنگ ستارگان است. در واقع بازوی ربات از قبل برای یک دسته از حرکت های حملاتی برنامه ریزی شده است و به وسیله سنسور های Kinect قابلیت دفع ضربات Lightsaber سبز را دارد.

Lightsaber + Kinect + بازو ربات = JediBot

برای حمله، JediBot یک حرکت حملاتی را بصورت تصادفی انتخاب و اجرا میکند و اگر مقاومتی از طرف lightsaber دیگر صورت بگیرد یک حرکت دیگر برای حمله انتخاب میکند، این ربات میتواند در هر ۲ یا ۳ ثانیه یک بار حمله کند. JediBot در طول دوره سه هفته و نیمی Experimental Robotics دانشگاه استنفورد ساخته شد. در این دوره، دانشجویان دیگر بازو های رباتی مشابه ای که قابلیت متفاوتی مانند: عکس گرفتن، کشیدن تصویر، گلف بازی کردن، برگر درست کردن و… را داشتند ساختند.

علاوه بر این بازوی رباتیک، کمپانی دیگری اقدام به تولید یک تیر و کمان چوبی کرده است که همان تیرکمان بازی انگری برد است این تیر و کمان از طریق پورت USB به سیستم وصل می شود و در سیستم به عنوان ماوس شناخته می شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید پست اختراع تیرکمان USB برای بازی Angry Birds را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما در مورد بازوی رباتیک JediBot صحبت کردیم، شما چه اطلاعات دیگری در این زمینه دارید اگر این بازو در ایران عرضه شود آیا شما حاضرید برای تقویت مهارت شمشیر زنی خود آن را خریداری کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
Project Detroit:فورد موستانگ مایکروسافت با ترکیبی از کینکت،ویندوز ۸ و.. مناسب برای آینده
انزل وب
ویندوز ۸ تنها محصول شگفت انگیز و جدید مایکروسافت نیست!
انزل وب
مایکروسافت در حال ساخت لپ تاپ کینکتی است
انزل وب
ایجاد یک اسکیت بورد الکتریکی خارق العاده با استفاده از کینکت

نظرات