معرفی محصول و اپلیکیشن آموزش پیانو آیفون Piano Apprentice

معرفی محصول و اپلیکیشن آموزش پیانو آیفون Piano Apprentice

ION Audio محصول جدید خود را به نام Piano Apprentice -ICK05 که یک سیستم یادگیری پیانو همراه با کیبورد سبک برای iPad,iPhone,iPod معرفی کرد. این دستگاه توانایی اجرا ۲۵ نت موسیقی را دارد و  iPad, iPhone یا iPod شما را با  App مجانی Piano Apprenticve میتواند تبدیل به معلم شخصی پیانو کند. همچنین شما میتوانید در هنگام اجرای موزیک با این دستگاه پیانو زدن نوازنده های مشهور را مشاهده کنید. از ویژگی Piano Apprentice میتوان به سبک وزن بودن، speaker داخلی و باتری خور بودن آن اشاره کرد.

آموزش پیانو از طریق برنامه  Piano Apprentice

Product Review: ION Audio’s Piano Apprentice System

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

ION Audio Piano Apprentice یک روش سرگرم کننده برای معرفی و آموزش پیانو به جوانان است. Piano Apprentice با ترکیب صفحه کلید ۲۵ کلیده با یک دستگاه سازگار آیفون و برنامه آموزشی رایگان Piano Apprentice که در فروشگاه اپل موجود است جوانان را آموزش می دهد. این برنامه با صفحه کلید یا بدون صفحه کلید کار می کند. این سیستم در ظاهر یک کیبورد الکترونیکی کلاسیک است. این صفحه کلید دارای چراغ است که وقتی کلیدها فشار داده می شوند روشن می شود این چراغ ها برای آموزش استفاده می شود. صفحه کلید از طریق ۴ باتری کار می کند و یا اینکه کاربر می تواند یک آداپتور DC شش ولت را به آن وصل نماید. با ۱۲ مورد از بهترین سایت های دانلود موزیک بی کلام شاد، آرام، غمگین و.. آشنا شوید.

آموزش پیانو از طریق برنامه Piano Apprentice

نام نت ها در بالای هر کلید چاپ شده است. یک کلید سوئیچ پاور و ولوم در سمت چپ وجود دارد در سمت راست دکمه های جهت نما ( بالا و پایین) وجود دارد که اجازه تغییر اوکتاو کلیدها را می دهد. در قسمت بالا یک استند وجود دارد که شما می توانید دستگاه iPod/iPhone/iPad خود را به آن وصل کنید. کابل کانکتور iPod/iPhone/iPad در پشت دستگاه قرار دارد. برنامه ION Audio Piano Apprentice را می توانید به طور رایگان از فروشگاه اپل دانلود کنید این برنامه با کیبورد یا بدون دستگاه پیانو کار می کند وقتی که به دستگاه پیانو وصل می شوید تعدادی منو وجود دارند که بایکدیگر ارتباط دارد و تجربه موسیقیوق العاده ای را برای مبتدیان فراهم می آورد.

آموزش پیانو از طریق برنامه Piano Apprentice

کلیدهای این پیانو روی صفحه نمایش است و یک (iPod/iPhone) یا دو (iPad) اکتاو در دسترس است. شما می توانید نت های پیانو مجازی را لمس کنید و اگر صفحه کلید وصل شده ای دارید می توانید از صفحه کلید برای نواختن نت ها استفاده کنید و نت ای اجرا شده شما از طریق اسپیکر پخش خواهد شد.

آموزش پیانو از طریق برنامه Piano Apprentice

شما می توانید sheet music را دانلود کنتید و آن را در دستگاه آیفون خود اسکرول و پخش کنید. یا می توانید دکمه Play را انتخاب کنید و ببینید نت ها روی صفحه کلید چگونه نواخته می شوند.

آموزش پیانو از طریق برنامه Piano Apprentice

درسها از قطعات موسیقی sheet music انتخاب می شوند، شما می توانید همزمان با پخش ویدیوهای آموزشی از تمرینات دست راست، دست چپ و هر دو دست استفاده کنید تا نت ها را یاد بگیرید. ویدیو های آموزشی به صورت آهسته پیش می روند و شما می توانید به خوبی نت ها را یاد بگیرید.

آموزش پیانو از طریق برنامه Piano Apprentice

در انتها از شما دعوت می کنیم از ۱۱ سرویس ساخت موزیک، نوازندگی با ویولون، ارگ، گیتار و.. آنلاین استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما سیستم یادگیری پیانو Piano Apprentice را به شما معرفی کردیم، به نظر شما آیا استفاده از معلم های خصوصی برای یادگیری پیانو مناسب هستند یا استفاده از دستگاه Piano Apprentice؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
یک ابزار دیگر ابر قهرمان ها تولید شد:app آیپد که امکان دید با اشعه X را به کاربران میدهد!
iCade آتاری را دوباره به خانه ها می آورد

نظرات

  • مبینا says:

    خیلی مصخره هست. پیانو های معمولی از این آتا آشغال ها ارزان ترند.
    آخه کی تو این گرونی و تحریم میاد پیانو اونم یه میلیون تومن بخره. واقعا چه کسایی تو دنیا پیدا می شن!

  • مهدي says:

    بروبابا

  • عرفان says:

    چه قدر مسخره کی که یاد بگیره چه کاری پول حروم میکنید خب معلم خصوصی بگیرید یا برید بیرون یاد بگیرید

  • Fatima says:

    خوب حالا ما ای پد رو خریدیم میتونین اموزشش رو بذارین؟!

  • فرشید says:

    قیمت این محصول فقط ۸۴ دلار است.