شرکت لامبورگینی

تصاویر فوق العاده از خط تولید خودرو شرکت لامبورگینی (Lamborghini)

حتما نام خودروهای لامبورگینی را شنیده اید. آیا تا به حال کنجکاو شده اید که این خودروها کجا تولید می شوند و دوست داشته باشید شرکت تولیدکننده لامبورگینی را ببینید؟ اگر امکان بازدید از شرکت لامبورگینی ندارید می توانید با خواندن پست امروز انزل وب تا حدودی با شرکت ودروسازی لامبورگینی آشنا شوید.

با کارخانه ای که لامبورگینی ها در آن با دست تولید می رسند آشنا شوید!

Information about the Lamborghini car factory

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

لامبورگینی شرکتی ایتالیائی و سازنده خودروهای اسپورت می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در دهکده‌ای کوچک به نام سن آگاتا بولونیز در ۳۵ کیلومتری بولونیا در کشور ایتالیا قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۶۳ توسط فروچیو لامبورگینی که دارنده یک کارخانه تراکتور سازی موفق بود، تاسیس شد. لامبورگینی سپس در سال ۱۹۹۸ توسط شرکت آلمانی فولکس واگن با قیمت ۱۱۰ میلیون دلار خریداری شد و اکنون تابعه شرکت فولکس واگن می‌باشد.

با کارخانه ای که لامبورگینی ها در آن به دست تولید می رسند آشنا شوید!

شرکت لامبورگینی که دیگر تحت مدیریت شرکت خودروسازی آئودی قرار گرفته بود شروع به تولید مدل های لامبورگینی از جمله اوراکان، اونتادور، المنتو و غیره کرد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید ساختمان کارخانه یک ساتمان بزرگ شیشه ای است قسمت سفید رنگی که عبارت Lamborghini روی آن نوشته شده است توسط فررنچو لامبورگینی تاسیس شد. شما می توانید خودروهای لامبورگینی را با خودروهای ایرانی و خارجی مقایسه کنید و با قابلیت های لامبورگینی آشنا شوید.

خط تولید خودروهای لامبورگینی

در ادامه تصاویری فوق العاده زیبا و جالب از خط تولید شرکت خودروسازی لامبورگینی را مشاهده می فرمایید. همانطور که می دانید بیشتر کارخانه های صنعتی مجهز به ربات هایی هستند که کارهای برنامه ریزی شده را انجام می دهند همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می فرمایید کارخانه سازنده لامبورگینی هنوز فعالیت های خود را به روال سنتی انجام می دهد. البته نمی توان ادعا کرد که هیچ گونه رباتی در این کارخانه به کار گرفته نشده است اما تعداد ربات ها بسیار اندک است.

خط تولید خودروهای لامبورگینی

روزهای کاری کارخانه لامبورگینی دوشنبه تا جمعه و از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر می باشد. با ورود به کارخانه لامبورگینی شما با کارمندانی مواجه خواهید شد که دارای یونیفرم مشکی هستند. این کارخانه هم مانند سازمان های دیگر برای پیشرفت کاری خود کارمندان خود را آموزش می دهد. کارمندانی که کار خود را به خوبی یاد گرفته باشند ارتقاء شغلی پیدا می کنند.

خط تولید خودروهای لامبورگینی

در این عکس ها مشاهده می فرمایید که قسمت هایی که از قبل ساخته شده اند به صورت دستی به هم متصل می شوند، ورقه ها روی شاسی قرار می گیرند، بخش های داخلی اتومبیل آماده سازی می شوند، تست موتور انجام می شود، سیستم ترمز و سیستم کنترل پایداری انجام می شود.

خط تولید خودروهای لامبورگینی

در مواقعی که بدنه نیاز به جابه جایی دارد کارگران نیاز نیست که این کار را انجام دهند بلکه با استفاده از دستگاه های مخصوص بدنه جابه جا یا دوران داده می شود.

خط تولید خودروهای لامبورگینی

بعد از اینکه یک نمونه ساخته شد مورد آزمایش قرار می گیرند تا کیفیتشان سنجیده شود و این تست توسط رانندگان حرفه ای انجام می شود. بعد از تست خودروهای لامبورگینی با کاغذ پوشانده می شوند تا کثیف نشوند.

در آخر از شما دعوت می کنیم پست هندلینگ ماشین چیست؟ روش و فاکتورهای افزایش هندلینگ ماشین را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم امروز در انزل وب توانسته باشیم تا حدودی شما را با خط تولید شرکت خودروسازی لامبورگینی آشنا کنیم، چنانچه در رابطه با موضوع امروز نظر و یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چرا برق پشت آمپر ماشین نمیاد؟ این موارد چک سریع کنید
چرا برق پشت آمپر ماشین نمیاد؟ این موارد را سریع چک کنید
تغییر تم مانیتور اندروید خودرو
آموزش تصویری قدم به قدم تغییر تم مانیتور اندروید خودرو (اکثر مدل ها)
راهنما با جزئیات برای استعلام وضعیت سند خودرو
راهنما با جزئیات برای استعلام وضعیت سند خودرو
در راه نمانید: لیست ضروری برای چک كردن ماشين قبل از مسافرت
در راه نمانید: لیست ضروری برای چک کردن ماشین قبل از مسافرت

نظرات