نقد و بررسی پرینتر جوهر افشان و همه کاره کانن مدل Pixma MG5320

حدود ۵ سال از زمان عرضه پرینتر Pixma MG5320 گذشته است و چند نسخه ارتقائی برای این پرینتر به بازار عرضه شد. جدیدترین نسخه این پرینتر کانن یک پرینتر همه کاره است که امروز قصد بررسی آن را داریم. Pixma MG5320 یک پرینتر جوهر افشان و همه کاره است ( شامل فکس نمی شود). زمان چاپ بسیار سریع نیست  اما عکس های رنگی را با کیفیت بسیار بالا چاپ می کند و ارزان قیت است.

Canon پرینتر چند کاره وایرلس خود را معرفی کرد!

Review of Canon’s All-in-One Color Inkjet Printer Canon Pixma MG5320

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

Canon پرینتر Canon PIXMA MG5320 چند کاره خود را در آمریکا عرضه کرد. این پرینتر که دارای صفحه نمایش ۳ اینچی برای نمایش عکس است با استاندارد شبکه ۸۰۲.۱۱n Wi-Fi کار میکند و از WPS (مخفف Wi-Fi Protected Setup) نیز پشتیبانی می کند. Canon PIXMA مانند همه پرینتر های چند کاره از اسکنر، پرنیتر و کپی پشتیبانی می کند و از ویژگی های آن میتوان به چاپ ۷۲ عکس در یک صفحه، ۵ مخزن جوهر که کیفت رنگی با وضوح ۹۶۰۰×۲۴۰۰ dpi اشاره کرد. از دیگر قابلیت های این پرینتر می توان به چاپ مستقیم عکس از سرویس های  CANON iMAGE GATEWAY و Picasa و چاپ مستقیم عکس از دیسک های CD, DVDsو Blu-ray اشاره کرد. PIXMA قابلیت چاپ عکس های ۶*۴ را دارد و شما می توانید از روی فریم های  فیلم های HD و عکس های دوربین دیجیتالی خود  عکس هایی با کیفت و وضوح بالا چاپ کنید.

 

Canon پرینتر چند کاره وایرلس خود را معرفی کرد!

آموزش تصویری شارژ کارتریج پرینتر HP ، Samsung ، Canon و.. در خانه را مطالعه بفرمایید.

سرعت پرینتر جوهرافشان و همه کاره کانن مدل Pixma MG5320

در پاسخ به سوال اینکه سرعت پرینتر جوهرافشان و همه کاره کانن مدل Pixma MG5320 چقدر است باید گفت که پرینت چهار صفحه PDF که شامل گرافیک و رنگ های بسیار زیادی است تقریبا یک دقیقه طول می کشد و شما می توانید اول صفحه چاپ شده را در عرض ۱۷ ثانیه مشاهده کنید و این سرعت آنقدر زیاد نیست که در کتاب گینس ثبت شود. با این حال هنگام پرینت ۴ صفحه ورد تقریبا ۲۸ ثانیه طول می کشد تا شما اولین صفحه چاپ شده خود را مشاهده کنید. با این حال برای پرینت عکس های بزرگ که تعداد زیادی رنگ در آن بکار رفته است ۴۵ ثانیه طول می کشد تا پرینت انجام شود. اما برای چاپ عکس های ۴×۶ تنها ۲۵ ثانیه وقت لازم است.

سرعت پرینتر جوهرافشان و همه کاره کانن مدل Pixma MG5320

کیفیت چاپ پرینتر Pixma کانن

خبر خوب این است که فونت های مشکی بسیار واضح چاپ می شوند. Pixma یک پرینتر لیزری نیست و یک پرینتر جوهر افشان است اما با چاپگرهای لیزری رقابت می کنند. رنگ ها به ویژه در عکس های چاپ شده به اندازه کافی جالب نیستند. رنگ ها چیزی نیستند که از یک پرینتر همه کاره انتظار دارید. البته همه اینها را می توانید با ذره بین مشاهده کنید و بدون ذره بین و با چشم زیاد مشخص نیست.

کیفیت چاپ پرینتر Pixma کانن

۸ روش حل مشکل پرینتر و پرینت نگرفتن در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را یاد بگیرید.

سایر قابلیت های پرینتر جوهر افشان MG5320 کانن

شما می توانید از ویژگی های  Easy-PhotoPrint و برخی نرم افزارهای ویرایش گرافیکی ساده که همراه با چاپگر عرضه می شوند استفاده کنید. این پرینتر دارای قابلیت وایرلس و duplexer را دارد که هر دو قابلیت های بسیار خوشایندی هستند که در پرینترهای گرانقیمت یافت می شود. با استفاده از این قبلیت ها شما می توانید در کاغذ و هزینه خود صرفه جویی کنید. پورت USB همراه با چند اسلات کارت حافظه وجود دارد. پرینتر MG5320 می تواند روی CD و DVD را پرینت کند که یکی از قابلیت های نادر پرینترهای گران قیمت است. علاوه بر این، این چاپگر از پرینت فیلم های فول اچ دی پشتیبانی می کند. صفحه نمایش بسیار روشن و واضح است. کنترل های دستگاه بی نظیر و بسیار ساده یافت می شود. اندازه این پرینتر جوهر افشان ۱۷.۸W x14.5D x 6.6H است و وزن آن ۱۸ پوند است.

سرعت پرینتر جوهرافشان و همه کاره کانن مدل Pixma MG5320

بعد از خرید پرینتر خود می توانید با کمک پست آموزش کامل نصب پرینتر HP ، Canon و.. در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ اقدام به نصب پرینتر MG5320  خود کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب به نقد و بررسی پرینتر جوهر افشان و همه کاره کانن مدل Pixma MG5320 پرداختیم، اگر تجربه استفاده از این پرینتر جوهر افشان را دارید و یا قابلیتت دیگری وجود دارد که در این پست بیان نشده است می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کاربردی حل 12 مشکل رایج پرینترهای سامسونگ
راهنما کاربردی حل ۱۲ مشکل رایج پرینترهای سامسونگ
10 روش رفع ارور Windows Cannot Connect to the Printer در ویندوز 10 و ویندوز 11 و..
۱۰ روش رفع ارور Windows Cannot Connect to the Printer ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..
آموزش 3 روش دیدن تاریخچه پرینت در ویندوز 10 ، 11 و..
آموزش ۳ روش دیدن تاریخچه پرینت در ویندوز ۱۰ ، ۱۱ و..
آموزش اضافه کردن پرینتر به ویندوز 11
آموزش اضافه کردن پرینتر به ویندوز ۱۱

نظرات