philips to develop led-illuminated wallpapers

فیلیپس با لامپ های LED (ال ای دی) کاغذ دیواری نورانی ساخت!

شاید با خواندن عنوان پست امروز از خود پرسیده باشید که کاغذ دیواری نورانی چیست؟ کاغذ دیواری هایی که در بافتشان از چراغ های LED استفاده شده است را کاغذ دیواری نورانی می نامند چونکه با دریافت جریان برق این چراغ های LED از خودشان نور متساطع می کنند. طراحان دکوراسیون داخلی از کاغذهای دیواری نورانی جهت خلق طراحی های منحصر به فردشان استفاده می کنند. عمر چراغ های بکار رفته در این کاغذ دیواری ها حدود ۵۰ ساعت می باشد.

توسعه کاغذ دیواری های نورانی LED توسط فلیپس

Philips to develop LED-illuminated wallpapers

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

شرکت بزرگ فیلیپس کاغذ دیواری LED را به جمع محصولات LED خود اضافه کرد. این محصول نور یکپارچه رنگی با LED ایجاد میکند که شدت و رنگ آن قابل تنظیم است. این کاغذ دیواری ها با پنل های Kvadrat ساخته شده است که برای تنش بهتر با Fabric شکل داده شده اند. مزیت دیگری که میتوان به آن اشاره کرده جذب صدا توسط این کاغذ دیواری است که در مکان های خاص میتواند با موزیک همراه شود و ظاهر محیط را جذاب و زیبا سازد.

توسعه کاغذ دیواری های نورانی LED توسط فلیپس

۴ روش ساخت تابلو ال ای دی (LED) ثابت و متحرک در خانه را یاد بگیرید.

کاغذ دیواری نورانی فلیپس

فلیپس که یکی از طراحان کاغذ دیواری نورانی است برنامه های توسعه کاغذ دیواری که حاوی چراغ های LED هستند را اعلام کرد. بافت های جذب کننده نور در رنگ های متنوع و براساس سلیقه کاربران عرضه شده است. برای توسعه پنل های کاغذ دیواری نورانی فیلیپس با شرکت Kvadrat Soft Cells در دانمارک همکاری می کند. پنل های آکوستیک Soft Cells انعطاف پذیر هستند و می توانند متناسب با طیف گسترده ای از فضاهای داخلی طراحی شوند.

کاغذ دیواری نورانی فلیپس

وب سایت Kvadrat Soft Cells بیان می کند که این کاغذهای دیواری نورانی قابلیت بازسازی و چینش دوباره را دارند تا کاربران بتوانند به سرعت و به راحتی چیدمان خود را تغییر دهند. از کاغذ دیواری نورانی فلیپس می توان برای خلق فضاهای بی نظیر استفاده کرد به طور مثال برای تغییر رنگ پنل ها می توان آنها را به یک سیستم صوتی متصل کرد و رنگ ها بر اساس موسیقی تغییر داده شوند.

کاغذ دیواری نورانی فلیپس

این کاغذ دیواری یک طرح اولیه برای تولید است و هنوز زمان انتشار و قیمت دقیق آن مشخص نشده است، اما قطعا این کاغذهای دیواری نورانی مناسب منازل نیستند و برای شرکت های بزرگتر طراحی شده اند و شاید هم در آینده شاهد این کاغذهای دیواری نورانی در خانه ها باشیم.

در آخر از شما دعوت می کنیم از ۹ روش خلاقانه برای استفاده از LED و ابزار روشنایی در خانه استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب در مورد یکی از نوآوری هایی که توسط شرکت فلیپس ایجاد شده بود صحبت کردیم، اگر شما این کاغذ دیواری های نورانی را که شامل چراغ های LED است را خریداری می کردید با آن چه کاری می کردید؟ آیا تجهیز قسمتی از شرکت تان به این کاغذ دیواری های نورانی به جذب مشتری و زیبا جلوه دادن دفتر کارتان کمک نمی کند؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش تصویری روش تعمیر لامپ کم مصرف ال ای دی
آموزش تصویری روش تعمیر لامپ کم مصرف ال ای دی
آموزش 4 روش ساخت آینه بی نهایت در خانه
آموزش ۴ روش ساخت آینه بی نهایت در خانه
آموزش 4 روش اتصال یک یا چند مانیتور به یک لپ تاپ
آموزش ۴ روش اتصال یک یا چند مانیتور به یک لپ تاپ
ساخت لوستر در خانه : مدرن تا ساده و شیک
آموزش ۷ روش ساخت لوستر در خانه : مدرن تا ساده و شیک

نظرات