آموزش بکاپ جیمیل

چگونه از اکانت Gmail خود Backup بگیریم؟ ۴ روش بکاپ گیری از جیمیل

جمیل به دلیل اینکه مقدار زیادی فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد و سریع و رایگان است طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر شما از کاربران این ارائه دهنده سرویس ایمیل هستید و نگران اطلاعات و ایمیل های خود هستید می توانید از بهترین ابزارهایی که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم برای بکاپ گیری جیمیل آنلاین و آفلاین خود استفاده کنید.

چگونه از جیمیل نسخه پشتیبان یا بک آپ بگیریم ؟

۵ Free Tools to Backup Your Gmail Online and Offline

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

Gmail (جیمیل) یکی از خدمات رایگان شرکت گوگل برای ارائه پست الکترونیکی تحت وب، IMAP و POP است. جی‌میل به طور رسمی در بریتانیا و آلمان گوگل میل نامیده می‌شود. در حال حاضر جی‌میل در حدود ۷ گیگابایت حافظه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اگر در اکانت Gmail خود اطلاعات مهمی دارید و از اینکه اطلاعات شما پاک یا غیرقابل دسترس باشند نگران هستید  بهترین راه حل Backup گرفتن از اکانت است، در ادامه روش هایی برای Backup گرفتن از اکانت Gmail را شرح میدهیم. اگ پسورد جیمیل خود را فراموش کرده اید از ۹ روش بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره استفاده کنید.

 

آموزش نحوه پشتیبان گیری از Gmail

تعداد زیادی از ایمیل کلاینت های رایگان برای کامپیوتر و مک وجود دارد که از این بین می توان به Thunderbird, Mac Mail و  Windows Live Mail اشاره کرد. یکی از روش های رایج برای Backup گرفتن استفاده از ایمیل کلاینت هاست فقط کافیست شما چند دقیقه برای راه اندازی آن زمان بگذارید. شما میتوانید به اکانت خود با نرم افزار هایی مانند Apple Mail, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird و.. دسترسی پیدا کنید. Thunderbird جزء نرم افزار های رایگان است که میتوانید بر روی همه سیستم عامل از آن استفاده کنید .پس از تنظیم، پیام های شما بعد از هر ورود به Thunderbird دانلود و در پوشه پروفایل شما ذخیره میشود که میتوانید به صورت امن از آن Backup بگیرید.

برای بکاپ گیری از اطلاعات خود خیلی ساده از طریق مراحل زیر POP را در جیمیل خود فعال کنید:

وارد جیمیل خود شوید. وارد Settings شوید و به سربرگ Forwarding and POP/IMAP بروید. حالا Enable POP for all mail (even mail that’s already been downloaded) را انتخاب کنید و برای ذخیره تغییرات Save Changes را کلیک کنید. ایل پیکربندی به شما ایمیل می شود آن را باز کنید. حالا باید برنامه کلاینت ایمیل را روی سیستم تان فعال کنید. برای مثال تاندر  نام کاربری و رمز عبور را از شما می گیرد و بقی تنظیمات را خودش انجام می دهد. در قسمت incoming server عبارت pop.googlemail.com, port:995 را ورارد کنید

نحوه پشتیبان گیری از Gmail

دانلود Gmail Backup برنامه بکاپ گیر جیمیل

Gmail Backup یک نرم افزار رایگان مخصوص ویندوز برای Backup گرفتن از اکانت شماست. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به دانلود کردن همه ایمیل ها، پشیبان گیری امن از آنها و قابلیت بازگردانی ایمیل ها اشاره کرد. اگر از نسخه های پولی این نرم افزار استفاده کنید امکانات بیشتری مانند: پشتیبانی از چند اکانت، دریافت و ذخیره ایمیل ها در یک فایل .zip و.. را در اختیار دارید. برای استفاده از Gmail Backup خیلی ساده به به وب سایت Gmail Backup بروید و برنامه را دانلود کنید. حالا اطلاعات جیمیل خود را وارد کنید، پوشه مقصد را مشخص کنید و تاریخ بکاپ گیری را تعیین کنید.

دانلود Gmail Backup برنامه بکاپ گیر جیمیل

آموزش کامل فعال کردن حالت آفلاین ایمیل جیمیل در کامپیوتر و گوشی را یاد بگیرید.

چگونه از حیمیل بکاپ بگیریم؟

ابزار Hotmail TrueSwitch یکی از سریعترین و ساده ترین روش های بکاپ گیری جیمیل است و شما می توانید با استفاده از آن از ایمیل ها، مخاطبان و تقویم خود بکاپ بگیرید. فقط کافیست اطلاعات جیمیل خود را به آن بدهید تا به صورت خودکار تمام ایمیل ها و مخاطبان جیمیلتان در اکانت Windows Live Hotmail کپی شود.

چگونه از حیمیل بکاپ بگیریم؟

نحوه بکاپ گرفتن از جیمیل با Backupify

برنامه Backupify یک سرویس مفید برای که بصورت خودکار عملیات Backup را برای تعدادی از سرویس های محبوب مانند Google Apps, Gmail,Facebook, Twitter و.. انجام میدهد. پس از ورود به سایت وثبت نام فقط کافیست اکانت ها وسرویس هایی که میخواهید از آنها Backup گرفته شود مشخص کنید وبقیه کارها را به عهده سایت بگذارید. این سرویس دارای اکانت های مجانی و پولی با محدودیت های مختلف است.

نحوه بکاپ گرفتن از جیمیل با Backupify

در آخر از شما دعوت می کنیم از ۳ روش دسترسی و نصب برنامه جیمیل در ویندوز کامپیوتر استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۴ روش تهیه نسخه پشتیبان از جیمیل را به شما آموزش دادیم، اگر شما روش آنلاین یا آفلاین دیگری می شناسید و یا نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش کامل روش های حل مشکل Sync نشدن جیمیل
آموزش کامل روش های حل مشکل Sync نشدن جیمیل
آموزش حذف کامل اکانت جیمیل در اندروید (ساده و سریع)
راهنما کامل آموزش ساخت جیمیل بدون شماره (همه دستگاه ها)
راهنما کامل آموزش ساخت جیمیل بدون شماره (همه دستگاه ها)
آموزش 12 روش حل مشکل ارسال نشدن ایمیل در جیمیل
آموزش ۱۲ روش حل مشکل ارسال نشدن ایمیل در جیمیل

نظرات

  • farzane says:

    سلام من میخوام گوشی رو ریست یا فلش کنم و نمیخوام ایمیل هایی که ارسال کردم پاک بشن برای بقیه باید چیکار کنم از همین روش ها استفاده کنم ؟

  • vahid says:

    سلام.وقت بخیر.ایمیل من یک ساله که قفل امنیتی شده.هرکار هم میکنم باز نمیشه.هرچی بازیابی میکنم بازم بی فایدسا.شماره موبایل هم بهش دادم و واسم کد میادش.ولی نمیگه نمیتونیم تایید کنیم که حساب متعلق به شماست.چیکا باس بکنم؟

  • farzaneh says:

    سلام
    چطوری میتونم back up و تو gmail پاک کنم؟بدون پاک کردن account

  • ثبت اختراع و ثبت برند پلکان says:

    برای دانلود نرم افزار جی میل بک اپ هایپر لینک کردید روی صفحه اصلی سایت!
    من این نرم افزارو پیدا نکردم در صفحه اصلی سایت شما