بلاگ و سایت تفریحی و سرگرم کننده در جهان

معرفی ۷ بلاگ و سایت تفریحی و سرگرم کننده در جهان

اگر در اینترنت هستید و به دنبال جایی برای سرگرم کردن خودتان هستید می توانید از ۷ بلاگ و سایت تفریحی و سرگرم کننده ای که امروز در انزل وب به شما معرفی خواهید کرد استفاده کنید. شما می توانید با تماشای فیلم های کمدی، حماسی، عکس ها، انیمیشن ها و … اوقات فراغت خوبی برای خود بسازید.

معرفی چند سایت جالب و سرگرم کننده

Top Funny Blogs and Websites

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

اغلب ما در زندگیمان در شرایطی قرار می گیریم که حوصله انجام هیچ کاری را نداریم و به دنبال یک جایی هستیم تا حال و هوای خود را تغییر دهیم. در دنیای اینترنت سایت های جالب و سرگرم کننده ای طراحی شده است که برای چند لحظه هم که شده می تواند خنده روی لب های شما بیاورد و می تواند حال و هوای شما را تغییر دهد. اگر به دنبال چنین مکانی هستید می توانید از ۷ سرویسی که در ادامه معرفی خواهیم کرد بازدید کنید.

معرفی چند سایت جالب و سرگرم کننده

در سایت جذاب Neave خسته نمی شوید

در یک روز سخت کاری و پر مشغله به دنبال مکانی هستید که بتوانید در آنجا سرگرم شوید، آنلاین بازی کنید همچنین اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید، ما به شما سایت جالب و مفرح Neave را پیشنهاد میکنیم. در Neave قسمت های مختلفی برای سرگرم کردن شما وجود دارد. پس از ورود به سایت می توانید یکی از سرویس های سایت را انتخاب کنید برای مثال با انتخاب قسمت Barclays و باز زدن دکمه Give it a spin صفحه دیگر ظاهر می شود که با چرخاندن فلش اطلاعات عمومی جالبی را نمایش میدهد.

در سایت جذاب Neave خسته نمی شوید

در منو سمت چپ سایت گزینه های دیگری را نیز مشاهد می کنید، برای مثال بازی Snake معروف گوشی های موبایل یا Webcam Toy که با آن میتوانید افکت های جالبی به وبکم سیستم خود بدهید. برای استفاده کامل از ابزارهای این وب سایت باید Flash Player را بروی سیستم خود نصب کرده باشید.

سایت تفریحی و سرگرم کننده ۹GAG

سایت ۹GAG یکی از بهترین سایت هایی است که می تواند شما را سرگرم کند. ۹GAG  مکانی از بهترین عکس های خنده دار، گیف ها، فیلم ها، بازی ها، انیمیشن ها، مطالب ورزشی، غذایی و هر چیز دیگریست که برای آن در اینترنت می گردید. در طول هفته ۱۶۸ پست نتشر می شود و در فیس بوک ۳۹۹۹۸۵۵۶ فالور و در توییتر ۱۴۸۳۲۷۰۰ فالور وجود دارد.

سایت تفریحی و سرگرم کننده 9GAG

Funny Or Die یک سایت جالب خارجی

سایت Funny Or Die یکی از وب سایت های ویدیویی کمدی است که محتوای تولید شده توسط کاربر را با محتوای منحصر به فردی ترکیب می کند. این سایتی است که افراد مشهور و کمدین ها و کاربران هادی می توانند به آن سر بزنند و تمام چیزهایی که فکر می کنند خنده دار است را در سایت قرار دهند. در این سایت در طول هفته ۱۹ پست گذاشته می شود و ۱۵۲۵۴۵۵۸ فالور فیس بوک و ۱۳۸۹۲۹۹۲ فالور توییتر دارد.

Funny Or Die یک سایت جالب خارجی

از بازی های آنلاین جالب و سرگرم کننده مرتبط با رنگ ها استفاده کنید.

سایت جذاب و شماره یک FailArmy

سایت FailArmy یکی از سایت های شماره یک در جهان است که می توانید فیلم های حماسی تا خنده دار را در آن پیدا کنید. این سایت بیش از ۳۰ میلیون طرفدار در جهان دارد. هر هفته در این سایت ۱ پست منتشر می شود و در فیس بوک ۱۶۹۱۲۳۹۲ فالور دارد.

سایت جذاب و شماره یک FailArmy

سایت تفریحی just For Laughs Gags

سایت just For Laughs Gags بهترین کانال دوربین مخفی در یوتیوب است که بهترین و جالبترین فیلم ها را به نمایش می گذارد. این سایت در هفته ۲ پست منتشر می کند و در فیس بوک ۵۱۱۷۳۶۸ فالور و در توییتر ۲۸۹۹۰ فالور دارد.

سایت تفریحی just For Laughs Gags

۱۲ بازی موبایل سرگرم کننده که در مرورگر گوشی میتوانید بازی کنید.

در سایت America’s Funniest Videos  فیلم های جالب و خنده دار ببینید!

America’s Funniest Videos (AFV) یکی از برنامه های تلویزیونی ویدیویی خنده دار آمریکاست که از سال ۱۹۸۹ فیلم های کمدی را جمع آوری کرده است. در اینجا می توانید انواع فیلم های خنده دار کلاسیک، کودک، حیوانات و غیره را مشاهده کنید. این سایت در هفته ۴ پست منتشر می کند و در فیس بوک ۱۵۰۰۶۰۶۷ فالور و در توییتر ۸۸۶۸۹ فالور دارد.

در سایت America's Funniest Videos فیلم های جالب و خنده دار ببینید!

سایت سرگرم کننده TheCHIVE

TheCHIVE یک سایت سرگرم کننده و پر از عکس است که متعلق به Resignation LLC می باشد. عکس ها و فیلم هایی که در TheCHIVE منتشر می شود توسط کارکنان انتخاب می شوند تا سرگرمی و طنزی عالی را به کاربران نهایی ارائه دهند. این سایت در هفته ۴۲ پست منتشر می کند و در فیس بوک ۳۷۷۶۷۶۹ فالور و در توییتر ۵۷۳۰۲۶ فالور دارد.

سایت سرگرم کننده TheCHIVE

علاوه بر این ۷ سایت می توانید از ۱۲ سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی خودتان استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۷ مورد از بهترین سایت های تفریحی و سرگرم کننده را به شما معرفی کردیم، کدام سایت برای شما جذاب بود؟ آیا سایت جذاب دیگری میشناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

سرعت دانلود مورد نیاز برای بازی ، کارهای روزمره و... چقدر باید باشد؟
سرعت دانلود مورد نیاز برای بازی ، کارهای روزمره و… چقدر باید باشد؟
7 تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
۷ تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
8 تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید
۸ تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل

نظرات