۶ ترفند جالب و کاربردی فیس بوک که باید در مورد آن بدانید!

کاربران باهوش همیشه دنبال ترفندهایی هستند تا از سرویس ها و برنامه های مختلفی که در اطرافشان است بهترین استفاده را ببرند خب این مسئله در مورد فیس بوک هم صادق است. شما می توانید از ۶ ترفند جالب و کاربردی فیس بوک امروز انزل وب استفاده کنید و استاتوس های خود را برعکس بنویسید، اسمایل های کاراکتری و … ایجاد کنید.

معرفی ترفندهای فیس بوک که ممکن است ندانید!

۶ Best Tips For Facebook

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

فیس بوک یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفداری است که قدمت چندین ساله دارد. این شبکه اجتماعی توسط مارک زاکربرگ و جمعی از دوستان دانشگاهیش در سال ۲۰۰۴ میلادی به وجود آمد. در ابتدا فقط دانشجویان دانشگاه هاروارد می توانستند از فیس بوک استفاده کنند و کم کم این سایت برای افراد بالای ۱۴ سال سراسر دنیا قابل دسترس شد. اگر شما هم عضوی از این شبکه اجتماعی هستید می توانید با استفاده از آموزش امروز انزل وب استاتوس های متفاوت و جالبی بسازید. پس از معرفی ۱۱ خصوصیت مخفی شبکه اجتماعی فیس بوک، این بار با ۶ ترفندجالب و کاربردی فیس بوک آشنا خواهید شد.

معرفی ترفندهای فیس بوک که ممکن است ندانید

با ۳ روش حذف دائمی یا موقت اکانت فیس بوک در گوشی، کامپیوتر و مک آشنا شوید.

Status فیس بوک خود را برعکس بنویسید

استاتوس یا Status در اینجا به معنی نوشته ای است که در مورد وضیعت خودتان می نویسید. اگر شما مدت زیادی در فیس بوک حضور دارید حتما Status برعکس بعضی از دوستان خود را مشاهده کرده اید، خب برای اینکار نیازی نیست شما از هوش بالا و مهارتی خاصی برخوردار باشید،شما می توانید از app های فیس بوک استفاده کنید، اما اگر علاقه به نصب app ندارید، یک راه آسان تر استفاده از سایت FlipText است. پس از ورو به سایت در  کادر اول جمله مورد نظرتان تایپ نمایید و در کادر پایین جمله برعکس را مشاهده و کپی نمایید و در Status فیس بوک یا هر جا دیگر از آن استفاده نمایید.

 

Status فیس بوک خود را برعکس بنویسید

از قدرتمندترین ابزار پولی مدیریت ویژه اکانت فیس بوک رایگان استفاده کنید!

ویدیو های فیس بوک را دانلود کنید

میتوانید برای دانلود ویدیو های یک صفحه در فیس بوک از سرویس های SpeedBit استفاده کنید. با استفاده از این سرویس می توانید ساده تر از همیشه و تنها با یک کلیک ویدیوهای فیس بوک را دانلود کنید. تمام کاری که انجام می دهید این است که Speedbit Video Downloader را دانلود کنید و هر بار که یکفیلم  فیس بوک را تماشا می کنید، آیکون Download Video را کلیک کنید تا بلافاصله ویدیو فیس بوک را دانلود کنید. شما حتی نیازی به بیرون آمدن از صفحه فیس بوک یا کپی کردن آدرس URL ندارید.

ویدیو های فیس بوک را دانلود کنید

از حساب فیس بوک خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید

اگر در اکانت فیس بوک خود اطلاعاتی ارزشمندی دارید بهتر است از آنها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورتی که اکانت شما هک یا مورد سوء استفاده قرار گرفت بتوانید اکانت فیس بوک خود را بازیابی نمایید. برای اینکار در حساب کاربری فیس بوک خود از منو (حساب کاربری)Account گزینه (تنظیمات حساب کاربری) Account Settings را انتخاب کنید، در پایین صفحه باز شده گزینه  (دریافت یک نسخه‏ از اطلاعات فیسبوکتان) Download your information را انتخاب کنید.

از حساب فیس بوک خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید

از حساب فیس بوک خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید

در صفحه بعد بر روی گزینه Start My Archive کلیک کنید، فیس بوک پیام مبتنی بر اینکه لینک دانلود اطلاعات شما از پس ایجاد آرشیو شخصی شما به ایمیلتان فرستاده می شود را به شما نشان می دهد. پس از ایجاد آرشیو می توانید از لینک دانلودی که فیس بوک به ایمیلتان ارسال می کند همه ی اطلاعات خود را دریک فایل zip دانلود کنید. پس از دانلود و extract کردن فایل zip، بر روی فایل index.html کلیک کنید تا همه اطلاعات اکانت خود را مشاهد کنید.

از حساب فیس بوک خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید

Status فیس بوک خود را همیشه آپدیت کنید

دوست دارید همیشه Status شما آپدیت شود اما امکان همیشه آنلاین بودن در فیس بوک را ندارید، بهترین راه حل استفاده از app مفید Sendible است که به شما امکان زمانبندی برای آپدیت status را میدهد.

Status فیس بوک خود را همیشه آپدیت کنید

با قابلیت های ناشناخته و ترفند های جدید فیس بوک آشنا شوید.

از کاکترهای ویژه برای Status فیس بوک استفاده کنید

اگر می خواهید درفیس بوک استاتوس متفاوتی داشته باشید می توانید ار کارکترهای جالب زیر برای Status خود استفاده کنید.

از کاکترهای ویژه برای Status فیس بوک استفاده کنید

استفاده از smiley در چت فیس بوک

این قابلیت را قبلا معرفی نمودیم اما در عکس زیر می توانید همه smiley که میتوانید در چت فیس بوک خود استفاده کنید را مشاهده کنید.

استفاده از smiley در چت

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۶ ترفند جالب و ساده فیس بوک را به شما آموزش دادیم، شما نیز می توانید ترفندهای جالب خود را در قسمت نطرات اضافه کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک
راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک (۲۱ راه حل)
آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون

نظرات

صفحات 1 2 3 4