۵ مورد از بهترین و سریعترین برنامه های کپی فایل در ویندوز

اگر از سرعت کپی کردن و انتقال فایل ها در ویندوز راضی نیستید و به دنبال ابزاری قدرمند و پرسرعت برای کپی و انتقال فایل خود با قابلیتهایی مانند توقف وادامه عمالیات کپی و.. هستید، در ادامه  یک نرم افزار کم حجم و مفید مخصوص این کار را معرفی میکنیم.

بهترین نرم افزارهای کپی سریع فایل ها

۵ Best File Copy Software 2018

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

همه ما از برنامه کپی ویندوز استفاده کرده ایم. برای استفاده از برنامه کپی بومی ویندوز ما فقط باید فایل را به مکان مورد نظر خود بکشیم و رها کنیم، یا ا می توانیم با کلیک راست کردن روی فایل و انتخاب Copy فایل خود را کپی کنیم و در مکان دیگری کلیک راست کنیم و Past کنیم. این برنامه بومی کپی ویندوز بسیار ساده است اما وقتی که یک فایل بزرگ را می خواهیم کپی و انتقال دهیم عملکرد کند می شود و ما مجبوریم از برنامه های جانبی که فایل ها را با سرعت بالا کپی می کنند استفاده کنیم. در ادامه ۵ تا از بهترین برنامه های کپی فایل را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین نرم افزارهای کپی سریع فایل ها

اگر با مشکل گیر کردن کپی فایل و پوشه در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ مواجه هستید از ۷ روشی که قبلا در انزل وب آموزش دادیم استفاده کنید.

دانلود تراکپی برای ویندوز

Teracopy نرم افزار مجانی و کاربردی ویندوز است که با سرعتی چند برابر از ویندوز میتواند فایل ها را کپی و انتقال دهد. از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار می توان به متوقف کردن عملیات کپی و ادامه دادن آن اشاره کرد که برای کپی کردن فایل های بزرگ بسیار کاربرد دارد. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد فقط کافیست پس از دریافت و نصب نرم افزار، بر روی فایلی که میخواهید توسط Teracopy  کپی شود کلیک راست کنید و گزینه TeraCopy را انتخاب کنید.

دانلود تراکپی برای ویندوز

اگر قصد دارید در گوشی اندروید خوب کپی کنید از ۵ روش برتر کپی پیست متن و مدیریت کلیپ بورد (Clipboard) اندروید استفاده کنید.

دانلود نرم افزار Fast Copy

FastCopy یکی از برنامه های متن باز است که به شما اجازه کپی فایل ها در ویندوز ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی تمام نسخه های ویندوز ( از ویندوز ۱۰ تا ویندوز ویستا) را می دهد. این نرم افزار انتقال فایل می تواند با ویندوز ادغام شود و دارای رابط کاربری زیبایی برای کپی و انتقال فایل ها است. کار با برنامه FastCopy بسیار راحت است روی فایل کلیک راست کنید و Fast copy را انتخاب کنید.

دانلود نرم افزار Fast Copy

Copy Handler برنامه کپی سریع برای کامپیوتر

Copy Handler هم یکی دیگر از برنامه های متن باز است که دارای عملکردهای بسیار زیادی مانند کنسل، ریستارت، از سرگیری و توقف است و خیلی سرعتر از برنامه بومی ویندوز فایل ها را کپی می کند. این برنامه دارای گزینه های پیکربندی زیادی است که وقتی که اروری رخ می دهد دوباره مراحل کپی را از سر می گیرد، وقتی که کار کپی تمام می شود می تواند سیستم را خاموش کند. علاوه بر این از چند زبان پشتیبانی می کند. کاربران می توانند با استفاده از این برنامه اطلاعات دقیقی از نام فایل، اندازه فایل، اندازه بافر، میانگین سرت فعلی،وضعیت ها و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کنند.

Copy Handler برنامه کپی سریع برای کامپیوتر

با استفاده از این دو روش از کپی ناخواسته فایل با دکمه Ctrl + کلیک در ویندوز جلوگیری کنید.

UltraCopier نرم افزاری که سرعت کپی فایل شما را افزایش می دهد!

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که سرعت کپی فایل های شما را افزایش دهد می توانید برنامه UltraCopier را امتحان کنید. مانند برنامه های Copy Handler و FastCopy این برنامه کپی هم متن باز بوده و یکی از بهترین برنامه هایی است که در بازار وجود دارد. این برنامه حتی به شما اجازه می دهد انتقال فایل از فلش مموری را سریع انجام دهید. برای دستیابی به سرعت و بهره وری شما می توانید از پیکربندی copy engine استفاده کنید. عملیات چند کپی هم راحت اجرا می شود.

UltraCopier نرم افزاری که سرعت کپی فایل شما را افزایش می دهد!

ExtremeCopy سریعترین نرم افزار کپی

نرم افزار کپی ExtremeCopy یکی دیگر از سریعترین و بهترین برنامه های کپی فایل است که می توانید در ویندوز خود نصب کنید. وقتی که برنامه را اجرا می کنید از عملیات کپی و انتقال استفاده کنید و علاوه بر این عملیاتی مانند صرف نظر کردن، از سرگیرمراحل کپی را می توانید هنگام روی دادن رخداد یا تداخلی انجام دهید.

ExtremeCopy سریعترین نرم افزار کپی

در آخر از شما دعوت می کنیم پست ۴ روش کپی ، بازیابی اطلاعات و حل مشکل خوانده نشدن CD و DVD خش دار را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۵ تا از بهترین برنامه های کپی و انتقال فایل در ویندوز را به شما معرفی کردیم، مطمئنا این لیست شامل تمام برنامه های کپی فایل موجود در بازار نمی شود، پس اگر شما برنامه دیگری می شناسید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 23 روش حل مشکل کار نکردن کپی پیست در ویندوز 11
آموزش ۲۳ روش حل مشکل کار نکردن کپی پیست در ویندوز ۱۱
آموزش 17 روش افزایش سرعت کپی در ویندوز 10 و ویندوز 11
آموزش ۱۷ روش افزایش سرعت کپی در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
آموزش 6 روش کپی پیست ساده برای جلوگیری از تغییر و بهم ریختگی
آموزش ۶ روش کپی پیست ساده برای جلوگیری از تغییر و بهم ریختگی
آموزش 12 روش حل مشکل کپی پیست در ویندوز 10
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی پیست در ویندوز ۱۰

نظرات