بازی Angry Birds در کامپیوتر

چگونه Angry Birds را در گوگل پلاس آنلاین بازی کنیم

در سال گذشته میلادی برای دستگاه هایی نظیر آی پد، گوشی های آندرویدی و پی اس پی یک بازی منتشر شد که به شدت مورد استقبال قرار گرفت و پس انتشار نسخه های PC، این بازی به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد. نام این بازی محبوب و معتاد کننده Angry Birds (پرندگان خشمگین) می باشد.

بازی Angry Birds در کامپیوتر

Angry Birds Game And Google Plus

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

بازی Angry Birds یکی از بازی های ویدیویی است که توسط شرکت فنلاندی Finnish ایجاد شده است. این سری بازی ها روی پرنده های رنگی تمرکز می کنند که تلاش می کنند تخم هایشان را از دست خوک های سبز نجات دهند. بازی انگری بریدز از بازی Crush the Castle الهام گرفته است که یک بازی سرگرم کننده به سبک کمیک است. محبوبت این بازی ویدیویی به حدی رسید که این بازی را در رایانه های شخصی و کنسول های بازی ویدیویی، سری کارتون های تلویزیونی و غیره مشاهده کنید. اگر به بازی های کامپیوتری علاقمند هستید از ۱۱ تا از بهترین بازی شطرنج آنلاین تک یا دو نفره حرفه ای و ساده استفاده کنید.

بازی Angry Birds در کامپیوتر

در ژانویه سال ۲۰۱۴ این بازی بیش از ۲ میلیارد بار دانلود شد و در سال ۲۰۱۵ این سری بازی ها از مرز ۳ میلیارد بار دانلود گذشت. این بازی تداعی کننده اپیدمی آنفولانزای خوکی بود که به پرندگان هجوم آورده بود. این شرکت بازی Angry Birds را در دستگاه های اندروید، آیفون و رایانه های شخصی منتشر کرده است. در سال ۲۰۱۷ این شرکت پیشنهاد ۲.۲۵ میلیار دلاری را رد کرد چونکه کارشناسان ادعا می کنند که این بازی ارزش بیشتری دارد.

۱۵ تا از بهترین بازی های اندروید بدون دیتا کم حجم آفلاین را بازی کنید.

آموزش بازی Angry Birds در گوگل پلاس

قبلا در مرورگر کروم گوگل می توانستید Angry Birds را بازی کنید اما بتازگی گوگل این بازی را بر پایه HTML5 به شبکه اجتماعی گوگل پلاس اضافه کرده است، که در ادامه روش بازی کردن Angry Birds در سرویس گوگل پلاس را شرح می دهیم. شما می توانید این بازی را به صورت گروهی با دوستانتان بازی کنید و  رتبه و مراحلی که در این بازی طی کردید با آنها به اشتراک بگذارید، همچنین در بازی قسمتی به نام Teamwork اضافه شده است که باید با دوستانتان همکاری کنید تا بتوانید مراحل مخصوص را بازی کنید.

آموزش بازی Angry Birds در گوگل پلاس

ابتدا به پروفایل خود در Google Plus واردشوید، سپس ار سربرگ Games به Games directory بروید. از بین بازی ها Angry Birds را انتخاب و بر روی دکمه Play کلیک کنید تا به بازی منتقل شوید. اگر بار اولی است که این بازی اجرا می کنید باید با برخی از مجوزهای حریم خصوصی موافقت کنید، اگر موافق اینکار هستید بر روی Got it, let’s play و سپس بر روی Allow Access کلیک کنید. حالا شما با تمامی مجوز ها موافقت کرده اید و میتوانید Angry Birds را آنلاین بازی کنید.

در آخر از شما دعوت می کنیم از ۶ مورد از بهترین سرویس های بازی تخته نرد آنلاین استفاده کنید و با دوستان و افراد دیگر بازی کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب نحوه بازی Angry Birds در گوگل پلاس را به شما آموزش دادیم، چنانچه در مورد بازی پرندگان خشمگین نظر و یا پیشنهادی دارید یا اگر روش دیگری برای اجرای بازی انگری بریدز در گوگل پلاس میشناسید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

سریال انیمیشنی پرندگان خشمگین در راه است
انزل وب
Angry Birds Space منتشر شد!
انزل وب
اختراع تیرکمان USB برای بازی Angry Birds
انزل وب
اکنون میتوانید در فیس بوک با دوستان خود Angry Birds بازی کنید

نظرات