بهترین برنامه های رایگان اشتراک گذاری و زمانبندی رویداد در گروه

۳ تا از بهترین برنامه های رایگان اشتراک گذاری و زمانبندی رویداد در گروه

اگر شما هم عضو یا مدیر یک گروه کاری، تفریحی، اجتماعی و … هستید و میخواهید بدون دردسر اعضای گروه خود را در زمان های معین از رویداد ها و اتفاقات با خبر سازید، در ادامه ما راه حل های پیشنهادی خود را به شما ارائه خواهیم داد و شما را با بهترین برنامه های رایگان اشتراک گذاری رویداد در گروه آشنا خواهیم کرد، با ما باشید.

خیلی راحت رویدادها را با گروه خود به اشتراک بگذارید

Best Websites To Plan And Organize Your Group Events Easier Than Ever

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

وب سایتهای زیادی وجود دارند که به شما اجازه می دهند رویدادها یا متینگ ها را برای گروه ها سازماندهی و برنامه ریزی کنید، اما دسترسی آسان و رایگان به همه این برنامه ها امکان پذیر نمی باشد به همین دلیل امروز در انزل وب بر آن شدیم تا بهترین وب سایت هایی که به شما اجازه می دهد رویدادها را با گروه خود به اشتراک بگذارید را به شما معرفی کنیم. قبلا در انزل وب ۱۰ مورد از بهترین سایت های ارسال گروهی و انبوه ایمیل رایگان را بررسی کردیم که در صورت صلاحدید می توانید استفاده کنید.

خیلی راحت رویدادها را با گروه خود به اشتراک بگذارید

برنامه اشتراک گذاری رویداد Fasterplan

Fasterplan سرویسی است که به شما اجازه میدهد رویداد های گروه خود را آنلاین زمان بندی کنید و برای استفاده از این سرویس نیاز به ثبت نام است. بعد از ثبت نام فقط کافیست اسم و آدرس ایمیل خود را برای شروع وارد کنید تا تابلو اعلانات (billboard) رویداد های خود را دریافت کنید.

برنامه اشتراک گذاری رویداد Fasterplan

برای فرستادن اتوماتیک رویداد به ایمیل افراد گروه در قسمت participants نام و ایمیل افراد را وارد کنید، همچنین شما میتوانید از اعضای گروه نظر سنجی کنید (به طور مثال: چه روزی بیرون بریم؟ شنبه، یکشنبه،… ) و یک تقویم برای انتخاب روز مناسب توسط اعضا مشخص کنید، زمانی که از  افراد گروه رای گیری کردید میتوانید بیشترین گزینه ای که رای آورده است را به عنوان گزینه مناسب انتخاب کنید.

برنامه اشتراک گذاری رویداد Fasterplan

اگر می خواهید با گروه خود به صورت تصویری در ارتباط باشید از از تماس تصویری و ویدیویی گروهی اینستاگرام استفاده کنید.

اشتراک گذاری ساده رویدادها در گروه با برنامه Congregar

برنامه Congregar یکی دیگر از سرویس های رایگان و آنلاینی است که به شما کمک می کند تا رویدادها را در گروه خود به اشتراک بگذارید، این سرویس هم مانند Fasterplan از رای گیری استفاده می کند. شما بعد از اینکه وارد سایت شدید با صفحه ای مانند زیر روبرو خواهید شد که شما یا باید وارد جیمیل خود شوید و لیست افرادی که می خواهید رخداد را با آنها به اشتراک بگذارید را وارد کنید یا که از آدرس ایمیل آنها استفاده کنید. بعد عنوان و توضیح رویداد را درج می کنید، تاریخ را مشخص می کنید و روی دکمه CREATE POLL کلیک می کنید تا رای گیری انجام شود و گزینه ای که بیشترین رای را آورده است را با گروه خود به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری ساده رویدادها در گروه با برنامه Congregar

شما برای رای گیری می توانید از ۳ روش برتر ساخت نظرسنجی و رای گیری در گروه و کانال تلگرام استفاده کنید.

سرویس زمانبندی رویداد Whenshallwe

سرویس whenshallwe یکی دیگر از برنامه های آنلاینی است که مانند سایت های قبلی کار می کند و نیاز به ثبت نام ندارد. شما در مورد رویدادی که می خواهید زمانبندی کنید به گروه تان دعوت نامه می فرستید . آنها به شما می گویند که چه روزی می توانند حضور داشته باشند و شما بیشترین روزی که رای آورده است را برای رویدا انتخاب می کنید.

whenshallwe - سرویس زمانبندی رویدادها برای افراد پر شغله

در آخر از شما دعوت می کنیم آموزش ساخت گروه و لینک دعوت گروه در واتساپ اندروید و آیفون را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۳ تا از بهترین برنامه های رایگان اشتراک گذاری رویداد در گروه را به شما معرفی کردیم، اگر شما سرویس آنلاین دیگری می شناسید می توانید در بخش دیدگاه زیر آن را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات