چرخ های نورانی دوچرخه Revolights نجاتگر دوچرخه سواران

دانشمندان برای ایمن تر کردن دوچرخه سواران تلاشهای زیادی کرده اند (برای مثال، مسیر های مخصوص دوچرخه سواری طراحی شده است). اما با توجه به مفید بودن این اقدامات موتور سوارها اولین گزینه مورد توجه برای امنیت دوچرخه سواران هستند. از این رو مهندسان مکانیک یک راه حل برای این موضوع یافتند و آن هم پر نور کردن چراغ های دوچرخه بود درست مانند چراغ های ماشین پرنور.

دوچرخه Revolights با چرخ های نورانی

Hands on with the Revolights System

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

Kent Frankovich مهندس مکانیک قطار در دانشگاه استنفرد و تگزاس، در حال دوچرخه سواری از مسیر کار به خانه خود بود که از فاصله ی زیاد چراغ جلو دوچرخه با زمین و از اینکه چراغ ها نمیتواند راه دوچرخه سوار را روشن کنند و رانندگان را آگاه کنند متعجب شد. در ماه اکتبر سال قبل او ایده چراغ های جاساز شده در چرخ دوچرخه به ذهنش رسید و شروع به ساختن چند نمونه اولیه کرد تا زمانی که چرخ هایی با رشته ای از LED ساخت. او به همراه دو تن از همکارانش لقب Revolights را به این چرخ ها دادند و در حال حاضر به دنبال کسب اعتبار مالی برای توسعه این محصول هستند. در حالی که چرخ های این دوچرخه در حال چرخش هستند LED یک هاله ای از نور تولید میکنند، چراغ های جلو برای روشن کردن مسیر دوچرخه سوار و چراغ های قرمز رنگ عقب برای آگاه ساختن رانندگان تعبیه شده است.

دوچرخه Revolights با چرخ های نورانی

نورهای چراغ های این دو چرخه دارای دو رنگ سفید و قرمز است و دارای شتاب سنج نیز می باشد. چراغ ها تنها زمانی که در یک موقعیت صحیح هستند روشن می شود. سیستم نورپردازی این دوچرخه به دوچرخه سواران کمک می کند تا با حداکثر ایمنی به دوچرخه سواری بپردازند. آموزش کامل و تصویری ساخت دوچرخه برقی ساده دست ساز در خانه را مطالعه بفرمایید.

دوچرخه Revolights با چرخ های نورانی

باتری های لیتیوم یون قابل شارژ به براکت ها وصل می شوند و انرژی مصرفی چراغ های LED را فراهم می آورد، این باتری دارای طول عمر ۴ ساعته است. ‘eclipse+’ casts 360 درجه روشنایی را نشان می دهد. در مورد نحوه تبدیل دوچرخه های معمولی به دوچرخه الکتریکی توسط Ridekick بیشتر بخوانید.

دوچرخه Revolights با چرخ های نورانی

Revolights دارای مجموعه مناسبی از ویژپی های ردیابی است. دوچرخه سواران به کمک برنامه هایی که روی پوشی های هوشمند نصب می شوند قادر به ردیابی فاصله و تعیین اهداف خود هستند. برنامه های دیگری همچون برنامه های پیش بینی آب و هوا به شما کمک می کند تا روزهای بارانی را شناسایی کنید.

اگر بخواهید و به کارهای فنی علاقه داشته باشید می توانید از آموزش تصویری ۲ روش ساخت دوچرخه ثابت در خانه استفاده کنید و خودتان اقدام به ساخت کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در مورد دوچرخه ای صحبت کردیم که سازندگان آن نام Revolights را برای آن انتخاب کرده اند، در چرخ های جلو و عقب این دو چرخه چراغ هایی تعبیه شده است که دارای رنگ های سفید و قرمز می باشد. آیا این دوچرخه می تواند همان ایمنی که ادعا شده است را برآورده کند؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تصویری روش تعمیر لامپ کم مصرف ال ای دی
آموزش تصویری روش تعمیر لامپ کم مصرف ال ای دی
آموزش 4 روش ساخت آینه بی نهایت در خانه
آموزش ۴ روش ساخت آینه بی نهایت در خانه
آموزش 4 روش اتصال یک یا چند مانیتور به یک لپ تاپ
آموزش ۴ روش اتصال یک یا چند مانیتور به یک لپ تاپ
ساخت لوستر در خانه : مدرن تا ساده و شیک
آموزش ۷ روش ساخت لوستر در خانه : مدرن تا ساده و شیک

نظرات