معرفی ۶ ساعت مچی عجیب و جالب

ساعت ها از زمان قدیم تا حال بر روی مچ دستانمان همراه ما هستند ،با پیشرفت تکنولوژی و سبک ها آنها نیز پیشرفت کرده اند.در ادامه ۶ ساعت جالب ،کاربردی و کمی عجیب را معرفی میکنیم.

انزل وب

Oakley Elite Full Metal Jacket

قیمت:۹.۴۰۰۰۰۰ میلیون تومان

میتوانید این ساعت مچی گران قیمت را به دست خود ببندید یا اینکه آن را در جیب خود قرار دهید،Oakley با یک غلاف تمام فلزی پوشش داده شده است.

انزل وب

این ساعت تیتانیومی دارای وزن نسبتا زیادی است اما شما میتوانید در سفر ها و مسیر های طولانی آن را در جیب خود قرار دهید.

Linde Werdelin’s Reef

قیمت:۲.۴۰۰۰۰۰ میلیون تومان

Reef برای اشخاصی که به غواصی و شیرجه زذن در عمق های زیاد علاقه دارند مناسب است،شما میتوانید مشخصات،عمق و زمان شیرجه خود را که توسط ۳ تایمر در صفحه نمایش رنگی Reef نمایش داده میشود مشاهده کنید.

انزل وب

LCD رنگی ۵۵mm این ساعت با یک قاب محکم از یاقوت پوشیده شده است،همچنین میتوانید زمانی در حال ارسال اطلاعات غواصی مثل،عمق،دمای آب و.. هستید Reef را با یک USB نیز شارژ کنید.

Porsche Design P’6520 Compass Watch

قیمت:-

یک ساعت پیش آهنگی مناسب برای سفر در کوهستان و جنگل های ناشناس ،این ساعت تیتانیومی توسط شرکت پورشه طراحی شده و طرح آن از ساعتی که Ferdinand Alexander Porsche در سال ۱۹۷۸ ساخت گرفته شده است .

انزل وب

از ویژگی این ساعت میتوان به قطب نما و ضد آب بودن آن در عمق ۴۸ متری اشاره کرد.

TokyoFlash Kisai Kaidoku

قیمت:۱۴۰,۰۰۰ هزار تومان

TokyoFlash یک ساعت متفاوت برای اشخاص خاص است،این ساعت در مسابقه طراحی ساعت ژاپن توسط Tynan Mayhew کانادایی که فقط ۱۵ سال سن داشت طراحی شد.

انزل وب

این ساعت به جای نمایش اعداد املای گفتاری آنها را نمایش میدهد به طور مثال ساعت ۴:۲۰ را به صورت Four Twenty نمایش میدهد،علاوه بر این زمان حال را به صورت چشمک زن نمایش میدهد تا از میان اعداد نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش قابل تشخیص باشد.

Kyocera Kokoro

قیمت:-

Kokoro به والدین اجازه میدهد تا به وسیله تکنولوژی موبایل از فرزندانشان مراقبت کنند علاو بر این ویژگی ها و صفحه نمایش آن بسیار ساده است(بطور مثال:Call: Mom ،با مامان تماس بگیر) ،Kokoro دارای یک دوربین برای چت ویدیویی و یک کنترل کننده ضربان قلب که اطلاعات را توسط ایمیل برای والدین ارسال میکند است.

انزل وب

Kokoro توسط Birgitta Salim که دانشجو هنر در دانشگاه سان فرانسیسکو(San Francisco) است طراحی شده است.

Phosphor E Ink Digital

قیمت:۱۱۰,۰۰۰ تا ۲۱۰,۰۰۰ هزار تومان

Phosphor به جای LCD زمان را با جوهر الکتریکی(همان چیزی که در Kindle و Kobo نیز استفاده شده است) نمایش میدهد،و این به بدان معنی است که انرژی کمتری نسبت به بقیه ساعت ها استفاده میکند، همچنین نور خورشید نیز برای دیدن اعداد مشکل ساز نمیشود و باعث کمک به بینایی شما میشود.

انزل وب

این ساعت زمان را به صورت ترکیبی از ساعت آنالوگ و دیجیتال نمایش میدهد که براحتی قابل درک است،از ویژگی های Phosphor میتوان به نمایش همزمان ۲ زمان مختلف در ۲ منطقه زمانی و ضد آب بودن آن تا عمق ۴۸ متری اشاره کرد.

 

منبع خارجی:wired

ویرایش وترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
انزل وب
ساعتی که تنها یک شخص بخصوص را از خواب بیدار میکند
مفهومی از زمان و روشنایی

نظرات