نسخه رایگان آنتی ویروس قدرتمند BitDefender

نرم‌افزار ضدویروس (Anti-Virus) که با نام‌های ویروس‌یاب و ویروس‌کش هم شناخته می‌شود، نرم‌افزاری است که با مشاهده و بررسی محتوای پرونده‌ها به دنبال الگوهای آشنای ویروس‌ها یا کرم‌های اینترنتی می‌گردند. در صورت مشاهده این الگوها که به آن امضای ویروس (Virus Signature) گفته می‌شود، از ورود آن به کامپیوتر شما و اجرا شدن‌اش جلوگیری می‌کنند و یا به شما هشدار لازم را می‌دهند و از شما دستور می‌گیرند که آیا فایل را حذف کنند و یا سعی نمایند آن را اصلاح و پاکسازی کنند.[ویکی پدیا]

کرک کردن آنتی ویروس ها یا یافتن یوزر و پسورد برای آپدیت کردن آنها به یکی از دغدغه های کاربرانی که از نسخه اصلی این نرم افزار ها استفاده نمیکنند است.در ادامه نسخه مجانی آنتی ویروس قدرتمند BitDefender را معرفی میکنیم.

انزل وب

برای دیدن مشخصات و ویژگی ها آنتی ویروس BitDefender به پست معرفی ۱۰ آنتی ویروس برتر مراجعه کنید.

این آنتی ویروس رایگان همه ویژگی های آنتی ویروس ها موجود در بازار را داراست و تنها تفاوت آن در رایگان بودن آن است و این یعنی که از کرک و کد های آپدیت خبری نیست.

از همه مهم تر این آنتی ویروس از گواهی موتورهای اسکن ICSA (همان گواهی که در محصولات دیگر BitDefender استفاد میشود) استفاده میکند.

میتوانید نسخه رایگان این آنتی ویروس را از http://www.bitdefender.com/solutions/free.html سایت رسمی BitDefender دانلود نمایید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

معرفی و دانلود 16 تا از بهترین آنتی ویروس 2022
معرفی و دانلود ۱۶ تا از بهترین آنتی ویروس ۲۰۲۲ کامپیوتر
بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر و لپ تاپ ویندوز 10
بررسی بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر و لپ تاپ : رایگان تا حرفه ای قدرتمند!
این ۱۰ اشتباه رایج را در زمان کار با کامپیوتر همه انجام میدهیم
برترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان

نظرات