آیینه جادویی New York Times

پس از یک روز سخت کاری و پر سر صدا حتما حمام خانه شما مکانی خوب و راحت برای بدست آوردن آرامش و دروی از هرگونه ارتباط و رسانه دیجیتالی است،اما magic mirror تصورتان را از حمام و مخصوصا آیینه حمام شما عوض میکند.کمپانی New York Times با همکاری کمپانی Gray Lady , About.com و نشریات دیگر در آزمایشگاه تحقیق و توسعه اختصاصی خود راه جدیدی برای به اشتراک گذاشتن رسانه با خواننده ها ابداع نموده است.

انزل وب

این اختراع که تنها یک گام بیشتر برای تولید آن باقی مانده است،شما را به چیزی بیشتر از اخبار متصل میکند،شما میتوانید که در حال مسواک زدن یا شانه کردن موهای هستید آخرین عناوین خبری روز را مرور و نکاتی در مورد مسواک و شانه کردن مشاهده کنید، یا با اسکن کردن برچسب RFID دارو و قرص ها اطلاعات پزشکی در مورد آنها بدست اورید.بر طبق دمو این دستگاه در آزمایشگاه روزنامه نگاری Nieman Journalism هاروارد، این آینه به وسیله حسگر حرکتی Kinect مایکروسافت میتواند سیگنال های فیزیکی شخصی که در مقابل آن ایستاده است را بخواند.

انزل وب

کمپانی Times دو ورژن از این دستگاه به بازار عرضه میکند که یکی از آنها اطلاعات و کوپن ها را ارائه میکند و  نسخه دیگر یک خرده فروشی آنلاین میباشد که بطور مثال جدیدترین مدل لباس ها را برای فروش به شما نمایش میدهد.

این تکنولوژی جای کار بسیار دارد و میتوان استفاده های بسیاری مثل تنظیم نور حمام به دلخواه کاربر،پخش مواد ضدعفونی برای سالم و تازه نگه داشتن محیط حمام و.. از آن نمود.

میتوانید ویدیو و اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه را از اینجا مشاهده نمایید.

منبع خارجی:niemanlab

ویرایش وترجمه:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
Project Detroit:فورد موستانگ مایکروسافت با ترکیبی از کینکت،ویندوز ۸ و.. مناسب برای آینده
انزل وب
ویندوز ۸ تنها محصول شگفت انگیز و جدید مایکروسافت نیست!
انزل وب
مایکروسافت در حال ساخت لپ تاپ کینکتی است
انزل وب
ایجاد یک اسکیت بورد الکتریکی خارق العاده با استفاده از کینکت

نظرات