۵۰۰,۰۰۰ دانلود Windows 8 Developer در کمتر ۲۴ ساعت

دیروز مایکروسافت در کنفرانس گسترش دهنگان BUILD جزئییات بیشتری از ویندوز جدید خود منتشر کرد، اما خبر خوب دیگری که بسیاری از کاربران ویندوز را خوشحال نمود ارائه پیش نمایش Windows 8 Developer برای دانلود توسط مایکروسافت بود،این نسخه از ویندوز۸ که برای گسترش دهندگانی که میخواهند بر روی ایرادات و اشکالات ویندوز ۸ کار کنند بسیار مناسب خواهد بود و برای استفاده خانگی وتجاری بهتر است تا ارائه نسخه نهایی منتظر بمانیم،مسلما هر محصولی مشکلات خاص خود را به همراه دارد اما با این حرکت مایکروسافت امیدواریم با یک ویندوز با حداقل مشکلات روبه رو باشیم.

انزل وب

خبری جالبی که چند ساعت پیش توسط توسط استیو بالمر مدیرعامل مایکروسافت اعلام شد این است که نسخه Windows 8 Developer در کمتر از ۲۴ ساعت ۵۰۰,۰۰۰ بار دانلود شده است و این نشان دهند علاقه گسترش دهندگان و کاربران به توسعه ویندوز ۸ است ،ولی این رقم در مقابل ۱ میلیون دانلود در کمتر از ۲۴ ساعت سیستم عامل OS X Lion اپل عدد بزرگی به نظر نمی آید.

انزل وب

ممکن است این رقم در مقابل سیستم عامل اپل عدد کوچکی به نظر برسد اما باید توجه داشت که این نسخه نهایی یا آزمایشی ویندوز ۸ نیست بلکه فقط پیش نمایشی از ویندوز جدید برای توسعه دهنگان است و باید دید که نسخه نهایی ویندوز ۸ چه رقمی را در قابت به خود اختصاص خواهد داد.

انزل وب

میتوانید Windows 8 Developer را از اینجا دانلود نمایید.

میتوانید اخبار و ویدیو رسمی مایکروسافت در کنفرانس BUILD را از اینجا مشاهده کنید.

تصاویر بیشتر ویندوز۸ را از اینجا مشاهده نمایید.

منبع خارجی:microsoft

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

تشخیص ایرپاد پرو اصل و فیک
تشخیص ایرپاد اپل اصل و فیک سخت نیست! این ۱۰ مورد را سریع بررسی کنید
آموزش تصویری 9 روش ریست اپل ایدی (Apple ID)
آموزش تصویری ۹ روش ریست اپل ایدی (Apple ID)
آموزش کامل 6 روش برقراری تماس صوتی و تصویری با فیس تایم
آموزش کامل ۶ روش برقراری تماس صوتی و تصویری با فیس تایم
رفع ارور cannot connect to app store در آیفون
۱۴ روش رفع پیغام خطای Cannot Connect To App Store آیفون

نظرات