تحولی در تاریخ فن های گرمایشی

کمپانی Sir James Dyson’s یک فن گرمایشی بدون پره به نام Dyson Hot تولید کرده است که بدون هیچ قطعه متحرکی به سرعت میتواند یک اتاق را گرم کند.این اختراع میتواند شما را از شر سر و صداهایی که فن هایی گرمایشی قدیمی ایجاد میکردند خلاص کند.

انزل وب

به وسیله ترکیبی از تکنولوژی که در موتورهای جت و توربو شارژرها استفاده شده است هوا توسط قسمت پایینی دستگاه به داخل مکیده میشود،و در داخل قسمت حلقوی دستگاه توسط سنگ ریزه های سرامیکی گرم میشود. قسمت حلقوی دستگاه از Acrylontride butadiene styrene که یک ترموستات مقاوم به گرماست و در وسایلی مانند سپر های ضد شورش ،ضربه گیر خودروها و کلاه های ایمنی استفاده میشود ساخته شده است.

انزل وب

هوای گرم از داخل حلقه به بیرون منتقل میشود و علاوه بر آن مجموعه ای از هوای جاری که در پشت و اطراف دستگاه هستند به داخل هوای گرم کشیده میشوند و در در نهایت آنها نیز به هوای گرم تبدیل میشوند،همچنین تاثیر و ماندگاری هوای گرم شده ۶ برابر بیشتر از هوایی است که توسط دستگاه مکیده شده است.

انزل وب

ترموستات و کنترل از راه دور Dyson Hot باعث میشود تا کاربران بتوانند دمای اتاق را از ۱ تا ۳۷ درجه سانتیگراد ثابت نمایند.

انزل وب

این دستگاه در ۲ طرح سفید نقره ای و استیل آبی با وزن ۲.۵۷ کیلوگرم ، ارتفاع ۶۰ سانتیمتر و عرض ۱۴ سانتیمتر به قیمتی معادل ۴ میلیون تومان به فروش میرسد.

منبع خارجی:dailymail

ویرایش وترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
Heat Plate:مفهومی برای گرم نگه داشتن غذا توسط گوشی های هوشمند

نظرات