رهایی از شر تیوپ خمیر دندان ها

شما حداقل یکبار در روز با تیوپ های خسته کننده خمیردندان های معمولی روبه رو می شوید.طراحی تیوپ های قدیمی به شما اجازه بازیابی کامل خمیردندان درون تیوپ  را نمی دهد،بنابراین شما مقدار زیادی از پول خود را هدر می دهید. برای جلوگیری از این موضوع و راحتری مصرف کنندگان چه کاری میتوان انجام داد؟

انزل وب

اگر طرح Savepaste که توسط Sang Min Yu و Wong Sang Lee طراحی شده است تولید شود ، نگرانی ما نیز در مورد باقی مانده خمیر دندان ها و دور انداختن آنها در سطل های زباله به پایان میرسد. طراحی ساده اما با ارزش به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که تا قطره آخر از خمیردندان استفاده کنند و آن را به بیرون از جعبه بکشند و شاید نکته مهمتر این باشد که در واقع این پکیج می تواند بصورت چشمگیری در کاهش هزینه بسته بندی،حمل و نقل و دور انداختن نیز موثر باشد.

انزل وب

بسته های خمیر دندان که در جعبه های مقوایی هستند, بلافاصله بعد ازینکه دور انداخته می شوند بازیافت می شوند،از سوی دیگر Save Paste  نیاز به هیچ بسته بندی بیرونی دیگر( مقوایی )ندارد و این بدین معناست که بسته های خمیردندان را می توان به راحتی حذف نماییم و از هزینه و آلودگی بیشتر جلوگیری کنیم.

انزل وب

بسته بندی این خمیردندان ها اجازه می دهد تا مصرف کنندگان بدون هیچ دردسر و نیاز به بریدن تا قطره آخر از خمیردندان استفاده کنندو پس از اینکه بسته خالی و مسطح شد میتوان آن را به داخل سطل زباله انداخت.

انزل وب

مهم ترین بخش از معرفی یک طرح جدید برای یک محصول شناخته شده این است که آن را مشابه طرح هایی قدیمی ساخت تا کاربران مشکلات کمتری با  طرح های جدید داشته باشند. SavePaste ممکن است متفاوت از طرح های قبلی باشد اما عملکرد آن مشابه همان خمیردندان های قدیمی است غیر از این واقعیت که آن یکی از بزرگترین مشکلات خانواده ها را برطرف می کند.

انزل وب

منبع خارجی:gajitz

ویرایش و ترجمه:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
تولید نمونه حقیقی تایرهای بدون هوا

نظرات