جلوگیری از ارسال ایمیل ها آزاردهنده گروه ها در فیس بوک

قبلا نیز در مورد نقص حریم شخصی افراد در فیس بوک صحبت کرده ایم،اگر بخواهیم به یک مورد دیگر از نقص این قوانین در فیس بوک اشاره کنیم،استفاده بدون اجازه از کاربران عضو این شبکه در گروه های مختلف است،بطور مثال یکی شخص در فیس بوک میتواند شما را بدون اجازه در گروه ای که خود ساخته است عضو کند و بدتر از آن با هر ارسال در این گروه ،یک ایمیل و اعلان (notification) نیز برای شما ارسال و نمایش داده میشود،که این موضوع باعث میشود میل باکس شما پر از ایمیل های بیهوده شود.

انزل وب

متاسفانه فیس بوک هنوز قابلیتی برای جلوگیری از موضوع عضویت ارائه نکرده است،اما در ادامه روشی برای جلوگیری از از ارسال ایمیل ها و و اعلان های آزاردهنده معرفی میکنیم.

پس از ورود به فیس بوک در سمت چپ شما با کلیک برروی دکمه More (بیشتر)گروه هایی که در آنها عضو هستید را مشاهده میکنید،گروه مورد نظر خود را انتخاب و  وارد صفحه اصلی آن شوید.

پس از ورود به صفحه گروه ، بالا صفحه بر روی آیکون چرخدنده Edite Settings(ویرایش تنظیمات) کلیک کنید.

انزل وب

در پنجره ظاهر شده در قسمت Notify Me When (زمانی برای من آگاهی بفرست که) میتوانید تعیین در چه مواقعی فیس بوک رخداد های گروه را به شما اعلان کند،همچنین با بر داشتن تیک گزینه Also send an email to: (هم‌چنین یک رایانامه بفرست به:)دیگر ایمیلی از رخدادهای گروه برای شما ارسال نمیشود.از طریق Send me group chat messages (پیغام​های گپ گروهی را برای من بفرست.) نیز میتوانید تعیین کنید که آیا پیغام های چت اعضای گروه برای شما نمایش داده شود یا خیر.

انزل وب

پس از انجام تغییرات بر روی روی گزینه Save Changes (ذخیره تغییرات)کلیک کنید.

علاوه برا این میتوانید پس از ورود به notifications (تنظیمات اطلاع رسان)حساب کاربری خود،در قسمت Groups (گروه ها) با کلیک بر روی دکمه Edit (ویرایش) تنظیمات نمایش کلی اعلان و اخطار ها گروه ها را تعیین نمایید.

انزل وب

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک
راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک (۲۱ راه حل)
آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون

نظرات

  • ala says:

    دوستان آیدی که من باهاش میام فیس بوک یک مشکلی پیدا کرده…قبلا همه کامنت هایی که میزاشتن و پیام ها بهم ایمیل میشد ولی الان دیگه اصلا از فیس بوک هیچ چیز دریافت نمیکنم یه ایدی دیگه هم درست کردم که باهاش بتونم بیام ولی اونم از فیس بوک هیچ پیامی دریافت نمیکنه.اگه میدونید که مشکلش چیه بهم کمک کنید تا بتونم برطرفش کنم tnx from all.

  • افشین says:

    سلام مهندس جون
    مرسی این مطلبت خیلی به دردم خورد، البته همه ی مطالت باحاله
    هروقت وقت کردم +۱ هم میکنم. 🙂