جزیره رویایی بر روی آب

شاید با دیدن این کشتی به یاد فیلم های جیمز باند بیافتید،اما یک شرکت بریتانیایی معتقد است که این شهر شناور میتواند آینده زندگی در دریاها باشد.

انزل وب

۱۱ طبقه خانه با نمایی ۳۶۰ درجه ،۴ باند هلیکوپتر،اسکله مخصوص و استخرهای شنا Yacht island را به چیزی شبیه شهر تبدیل میکند.شرکت مسئول این پروژه BMT Nigel Gee از Southampton هنوز اعلام نکرده است این پروژه برای ساختن یا خریداری خانه ها توسط مشتری ها چه مقدار هزینه نیاز دارد.

انزل وب

Yacht island بر روی ۴ پلتفرم که وظیفه تحمل فشار کل شهر را حتی در بادهای شدید و طوفان های دریایی برعهده دارند طراحی شده است.همچنین این کشتی میتواند ۶۵ متر بالاتر از سطح دریا به آرمی حرکت کند و بازدید کنندگان نیز در طبقه ۱۳ این کشتی یک منظره پانورامیک از اقیانوس را مشاهده کنند.در روی عرشه اصلی، زیر یک سایه بان بزرگ خانه ها و فضاهای خدماتی مانند رستوران،مغازه و.. قرار میگیرند.

انزل وب

James Roy مدیر شرکت طراح این پروژه Yacht Design، معتقد است این کشتی تمام تعهدات معماری سنتی دریایی را به چالش میکشد و در این رابطه میگوید:”تصورات از آینده معمولا با زمان حال آشنایی دارند و یا از گذشته بازتاب میگیرند.”

منبع خارجی:dailymail

ویرایش و ترجمه:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

ماشین های پرنده
تولید ماشین پرنده بدون سرنشین در آینده ای نه چندان دور
انزل وب
طرحی مفهومی از ماشینهای لباس شویی آینده
انزل وب
دانشمندان:دانلود کردن مهارت های گوناگون مغز از طریق اتصال به کامپیوتر امکان پذیر است
انزل وب
سامسونگ تبلت شفاف و انعطاف پذیر خود را با انتشار یک دمو مفهومی جالب معرفی کرد

نظرات