انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱

در طی چند ماه اخیر سرویس ها و وبسایت های جالب و کاربردی متفاوتی را در انزل وب معرفی نمودیم، اکنون قصد داریم معرفی این وبسایت ها و سرویس ها را در قالب یک مجموعه در هر پست ادامه دهیم، تنها تفاوت این کار با گذشته در معرفی تعداد بیشتری از سرویس ها با توضیحات کمتر میباشد.شما نیز میتوانید وبسایت ها و سرویس های جالب و کاربردی را که سراغ دارید برای ما ارسال کنید تا ما آن را در انزل وب معرفی کنیم.

انزل وب

انگلیسی خود را با یادگیری لغات جدید بهبود ببخشید

وبسایت رایگان Vocabulary یک مکان عالی برای یادگیری و گسترش دامنه لغات زبان انگلیسی میباشد،پس از ورود به این سایت میتوانید شروع به تست زدن کنید.در صورتی که پاسخ شما اشتباه باشد سایت شما را اهنمایی میکند تا به پاسخ صحیح برسید.

انزل وب

۱۰ لیست برتر از همه چیز

Top10 یکی از وبسایت های جالب است که میتوانید یک لیست از ۱۰ گزینه یا شخص مورد نظر در مورد هرچیزی بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا اینکه لیست های برتر دیگران را در زمینه های مختلف مشاهده کنید.

انزل وب

خاطرات روزانه خود را آنلاین ثبت کنید

در وب سرویس های زیادی برای ثبت خاطرات فعالیت میکنند که قطعا Penzu یکی از بهترین آنهاست،رابط کاربری این سایت زیبا و  در عین حال ساده است.پس از ثبت نام میتوانید دفترچه خاطرات خود را با ابزاری مفید در اختیار داشته باشید.

انزل وب

دستورپخت غذاها را به اشتراک بگذارید

Recipefy یک شبکه اجتماعی جالب و رایگان برای به اشتراک گذاشتن دستور پخت غذا ها با دیگران است.

انزل وب

نکات مهم  را یادداشت کنید

Listhings یک و بسایت فوق العاده ساده و زیباست که میتوانید پس از عضویت، نکات و متن های مهمی را که میخواهید همیشه به همراه داشته باشید،بر روی کاغذهای برچسبی این سایت تایپ و ذخیره کنید.

انزل وب

بکاپ گیری آنلاین و رایگان از اکانت تویتر

اگر از دست رفتن اطلاعات اکانت تویتر خود نگران هستید،.tweetbackup یک سرویس رایگان و بدون دردسر برای گرفتن نسخه پشتیبان از اکانت شماست.یکی از مزیت های بسیار خوب این سرویس درخواست نکردن رمز اکانت است.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت های خود را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات

  • فامرین says:

    با سلام، فامرین سایت خرید گروهی باهم کارت به آدرس http://www.bahamcard.com را افتتاح کرده است. خوشحال میشویم که این سایت رابه بازدیدکنندگان محترمتان معرفی نمایید.

  • hossein says:

    Ba salam khedmate shoma mikhastam site khodam k ye site RSS reader ba emkanate bala hast ro moarefi konam,hamin alan dashtam matalebe site shoma ro az tarighe site khodam mikhundam vaghean matalebe jaleb va khubi hastam.
    khoshhal misham age site ma ro moarefi konid
    http://www.apaland.com

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      حتما سرویس شما را در سری بعد وبسایت های جالب و کاربردی معرفی خواهیم کرد
      با تشکر از شما،موفق باشید