چاپگرهای سه بعدی مواد غذایی بزودی به خانه های شما می آیند

چاپگرهای مواد غذایی در خانه ها گام بعدی در تولید مواد غذایی به نظر می رسد،اما تا به حال فقط در حد حدس و گمان بودند و پا به عرصه تولید نگذاشته اند. تیم تحقیقاتی آزمایشگاه Cornell Creative Machines  گام بلندی برای ساخت و تغییرات در چاپگر سه بعدی (۳D) مواد غذایی برداشتند . دستگاهی که در CCML گسترش یافت میتواند از جوهر های خوراکی و طرح های الکترونیکی برای ایجاد برخی از نسخه های قابل توجه غذاهای روزمره استفاده کند.

انزل وب

طرح های الکترونیکی که به عنوان FabApps شناخته شده اند،آنها باعث میشوند که دستگاه بتواند به طور مستقیم لایه ها را یکی پس از دیگری با استفاده از جوهرهای خوارکی روی یکدیگر قرار دهد تا خوراکی های بی نظیر از لحاظ شکل با مزه باور نکردنی تولید کند علاوه بر این میتوان حروف اول اسم، آرم و یا تصویر در وسط غذای پخته شده وارد کرد .این چاپگرها از ترکیبات سالم به منظور تولید غذاهای سالم و بی خطر بجای هله هوله های مضر استفاده میکنند که میتوان آنها را جایگزین مواد خام یا غذاهای گیاهی کرد. همچنین میتوانید غذا و خوراکی هایی مانند سبزیجات که کودکان علاقه ای به خوردن آنها ندارند را به شکل جالب و مورد علاقه آنها برای خوردن تبدیل کرد.

انزل وب

انتظار میرود یکی از شرکتهای موجود چاپگرهای مواد غذایی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه کمتر از ۱۰۰۰ دلار به زودی به زودی روانه خانه ها کند و در آینده از این مواد غذایی سالم براحتی در هر خانه ای استفاده کرد .

انزل وب

منبع خارجی:gajitz

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

تکنولوژی هولوگرام و هولوگرافی چیست؟ بررسی کاربردی آن در ایران و جهان
تکنولوژی هولوگرام و هولوگرافی چیست؟ بررسی کاربردی آن در ایران و جهان
آموزش روش ساخت عکس سه بعدی (3D)
آموزش ۳ روش ساخت عکس سه بعدی (۳D)
انزل وب
گجت و ابزار های جدید – سری ۵
انزل وب
ویندوز ۸ تنها محصول شگفت انگیز و جدید مایکروسافت نیست!

نظرات