استیو جابز سیب گاز زده خود را گذاشت و رفت

خبر غم انگیز درگذشت استیو جابز،بنیان گذار و مدیر عامل سابق شرکت اپل در سن ۵۶ سالگی امروز دنیای تکنولوژی را در بهت فرو برد.

انزل وب

استیو جابز از سال ۲۰۰۴ با سرطان لوزالمعده مبارزه میکرد و یک ماه پیش رسما از سمت مدیر عاملی اپل استعفا داد ،او بی شک یکی از بزرگترین نوآوران فنی و حتی فرهنگی در طول تاریخ است و مطمئنا همیشه در ذهن ها و قلب ها باقی خواهد ماند.

انزل وب

تیم کوک مدیر عامل فعلی شرکت اپل در صفحه ادای احترام Apple.com چنین نوشت:”اپل رویا و نابغه ی خلاقی را از دست داده است،و جهان انسان شگفت انگیزی را از دست داد.همه با به اندازه کافی خوش شانس به شناخت و کارکردن با دوست عزیز از دست رفته و مربی الهام بخشمان،استیو بوده ایم.استیو پشت شرکتی را خالی کرد که تنها خودش میتوانست آن را بسازد،و روح او همیشه در بنیاد و اساس اپل است.”

آدرس ایمیل rememberingsteve@apple.com برای کسانی که مایل به اشتراک گذاشتن افکار،خاطرات و پیام تسلیت خود در رابطه با مرگ استو جابز تهیه شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استیو جابز اینفوگرافیک فارسی خداحافظ آقای جابز! را ببینید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

تشخیص ایرپاد پرو اصل و فیک
تشخیص ایرپاد اپل اصل و فیک سخت نیست! این ۱۰ مورد را سریع بررسی کنید
آموزش تصویری 9 روش ریست اپل ایدی (Apple ID)
آموزش تصویری ۹ روش ریست اپل ایدی (Apple ID)
آموزش کامل 6 روش برقراری تماس صوتی و تصویری با فیس تایم
آموزش کامل ۶ روش برقراری تماس صوتی و تصویری با فیس تایم
رفع ارور cannot connect to app store در آیفون
۱۴ روش رفع پیغام خطای Cannot Connect To App Store آیفون

نظرات