ون با طراحی شبیه به چاقو های سوئیسی

تا کنون سفر و زندگی کردن در ون های کوچک قدیمی سخت و مشکل بود، اما دیگر نگران نباشید زیرا کارشناسان طراحی سوئیسی میخواهند به تجربه تلخ زندگی و سفر کردن با ون ها پایان دهند.آنها ون مفهومی به نام Ecco طراحی نمودند که تاشو است و با باز کردن قسمت های مختلف ون،اندازه آن دو برابر میشود.

انزل وب

این وسیله نقلیه الکتریکی ۴.۵ متری قرار است در سال ۲۰۱۴ به فروش برسد و دارای جای خواب برای ۵ نفر،آشپزخانه،حمام و مکانی برای استراحت میباشد. همچنین برای ایجاد فضای اضافی در ون با استایلی شبیه به چاقو های سوئیسی، دیوار و صندلی هر اتاق تا و جمع میشوند.

انزل وب

Ecco یک وسیله سبز است و مقدار آلاینده ای که وارد هوا میکند صفر میباشد،علاوه بر این با ۸ ساعت شارژ باتری پنل های خورشیدی که در بالای آن قرار دارد میتوان تا ۲۴ ساعت از آنها استفاده نمود.تم فضایی موضوع و ایده اصلی طراحی مفهومی این ون بوده است بنابراین مسافرین باید از عقب ون و توسط پله های که با سقف تاشو پوشیده شده اند وارد آن شوند.

انزل وب

در سمت راننده و مسافر در داخل درهای عمودی که به سمت آسمان باز میشود پنجره دایره ای شکلی قرار گرفته است،علاوه بر آن شیشه جلو ون آنقدر بزرگ میباشد که شما یک نما کامل از جاده را مشاهد میکنید.

منبع خارجی:dailymail

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

حشره جاسوس

نظرات