دمبل هایی که از سی دی ساخته شده اند

این دمبل ها که توسط Seung-il Kim طراحی شده اند باعث میشوند تا از تکنولوژی هایی مانند سی دی ها که در حال منسوخ شدند هستند استفاده و جالب و کاربردی کنیم.

انزل وب

اغلب Mp3 Player تکنلوژی است که در فعالیت های ورزشی استفاده میشود اما اینبار قضیه کمی متفاوت است،با رشد فناوری سی دی ها یکی از تکنولوژی هایی هستند که به سرعت در حال فراموشی میباشند ولی هنوز میتوان در خانه ها مجموعه از سی دی ها مختلف را که کمتر یا اصلا استفاده نمیشوند را یافت.شاید کمی سخت باشد که تصور کنیم سی دی ها میتوانند به تناسب اندام ما کمک کنند اما توسط ایده Kim وقتی که تعداد زیادی از آنها را در یک محفظه فشرده کنیم به اندازه سنگین میشوند که میتوان از آنها به جای دمبل برای ورزش استفاده نمود.

انزل وب

به طور متوسط یک سی دی در حدود ۱۵ گرم وزن دارد که میتوان با قرار دادن تعدادی از آنها بر روی هم دمبل های ۲.۲kg درست کرد،همچنین اگر شما مایل به داشتن با دمبلی با وزن بیشتری هستید میتوانید محفظه های سی دی دیگری به دمبل اضافه کنید تا وزن آن افزایش یابد.

منبع خارجی:geek

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

تبدیل CD و DVD رایتر اینترنال به اکسترنال
آموزش تصویری تبدیل CD و DVD رایتر اینترنال به اکسترنال
چرا دی وی دی خوانده نمی شود
۵ روش حل مشکل عدم شناسایی و نخواندن دی وی دی و سی دی در لپ تاپ
آموزش 3 روش رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز 10 ، 8 و 7
آموزش ۳ روش رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
کپی ، بازیابی اطلاعات و حل مشکل خوانده نشدن CD و DVD خش دار
۴ روش کپی ، بازیابی اطلاعات و حل مشکل خوانده نشدن CD و DVD خش دار

نظرات