بانکداری توسط Kinect

یک شرکت لیتوانیایی برنامه بانکداری مبتنی بر Kinect طراحی کرده است که میتواند صورت حساب ها را با توجه به امواج دست مشتری نمایش دهد.در طی کنفراس CTIA هفته پیش،شرکت لیتوانیایی Etronika برنامه خود را که با استفاده از فناوری سنسورهای حساس به حرکت Kinect میتواند امور مالی و پرداخت صورت حساب ها مدیریت کند را به نمایش گذاشت.

انزل وب

نسخه آزمایشی این برنامه شامل یک ردیف از آیکون ها که با استفاده از سیستم کنترل حرکتی توسط دست کاربران کنترل میشود، و هدایت کردن یک قبض برای پرداخت نشده میباشد. با نگه داشتن گوشی خود در مقابل صفحه نمایش، تصویر آن توسط نرم افزار شناسایی و نمایش داده میشود، سپس با تکان دادن دست یک کپی از قبض را برای تلفن همراه شما ارسال میشود.بر طبق گفته های متخصصین Etronika  در حال حاضر این نرم افزار هنوز در حال توسعه و گسترش میباشد ولی ذر آینده ای نزدیک میتوان از آن در بانکداری آنلاین استفاده نمود،علاوه بر این مایکروسافت هنوز به گسترش دهندگان اجازه استفاده از Kinect در محصولات تجاری را نداده است و این ممکن است کمی روندکار را برای این شرکت دشوار سازد.

منبع خارجی:pcworld

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات