اجسام سه بعدی مجازی را توسط Holodesk مایکروسافت لمس کنید

بخش تحقیقات مایکروسافت که همیشه با یک فناوری و گجت جدید آماده غافلگیری همگان است،اینبار محصولی به نام Holodesk به دنیای تکنولوژی معرفی نمود.

انزل وب

این محصول چیزی شبیه به کارکتر سه بعدی مجازی که قبلا معرفی نموده ایم است،اما با این تفاوت که Holodesk مایکروسافت از تکنولوژی پیشرفته تری استفاده میکند و دیگر برای بازی و کار کردن با اجسام سه بعدی مجازی نیازی به پوشیدن یا استفاده از ابزاری ندارید و فقط کافیست دست خود را به زیر Holodesk ببرید و با اجسام مجازی کار کنید،علاوه براین میتوانید اجاسم واقعی مانند یک لیوان را بر روی یک توپ مجازی قرار دهید.

انزل وب

این اختراع مایکروسافت نیز همانند OmniTouch از رابط حسگر Kinect استفاده میکند و برای تاثیر گذاری بر روی اجسام سه بعدی خط دست شما را ردیابی میکند که در نهایت باعث میشود از پشت شیشه این میز اجسام سه بعدی را لمس کنید.این تکنولوژی مایکروسافت هنوز در حال توسعه میباشد اما میتوان امیدوار بود به لطف حسگر Kinect،شاهد محصولات خارق العاده ی دیگری از این شرکت باشیم.

ویدیو Holodesk را از اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:Microsoft Research

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات