تریلر Grand Theft Auto V منتشر شد

قبلا خبر تایید رسمی این بازی را منتشر کردیم و امروز Rockstar Games اولین تریلر این بازی محبوب را رسما منتشر کرد.

انزل وب

در این تریلر که مدت زمان آن ۱ دقیقه و ۲۴ ثانیه میباشد نمایی از  شهر، شخصیت جدید بازی و دستان کوتاهی از زندگی اش را مشاهده میکنید، علاوه بر این کاربری از سایت ۴chan ادعا کرده است که ارتباط نزدیکی با RockStar Game دارد که در همین راستا اطلاعاتی را از بازی Grand Theft Auto V منتشر کرده است که میتوانید در ادامه آن را بخوانید.

۱- شخصیت بازی یک فرد اسپانیای تبار به نام Adrian است.

انزل وب

۲- بازی در سال ۲۰۱۲ واقع در San Andreas رخ میدهد.

انزل وب

۳- شروع بازی در Los Santos خواهد بود که پس از جدال با باند rival’s turf ،که سردسته ی آن Varrios Los Aztecas است مورد حمله قرار میگیرید و توسط او دزدیده میشود.

۴- این بازی حول محور پول بر سر یک معامله ی بزرگ اتفاق میافتد.( نمیخواهم اطلاعات زیادی را در این مورد بدهم چون بازی خراب میشود. )

۵- بخش مولتی پلیر باز هم در بازی وجود خواهد داشت و یک حالت جدید به نام co-op story به این بخش اضافه شده است.همچنین کنسولها میتواند در این بخش ۳۲ بازیکن را پشتیبانی کند اما برای PC سرورهای اختصاصی وجود خواهد داشت و میتواند ۶۴ بازیکن را همزمان پشتیبانی کند.

۶-نسخه ی PC عنوان Grand Theft Auto V همزمان با نسخه ی کنسول ساخته خواهد شد و هم اکنون نسخه ی PC بازی به Leeds منتقل شده است. اینبار بازی نسبت به نسخه ی قبل ( GTA IV ) بهتر با PC بهینه شده است.

۷-San Andreas اینبار بزرگتر از نسخه ی GTA San Andreas و با جزییات بیشتر خواهد بود.

۸- جنگ بین باندهای turf بازگشته اند اما اینبار سردسته ی کل باند ها نیست و مناطقی از جمله as57th Ballas یا the Eastside Azteca را در اختیار دارند .همچنین ارم هایی بر روی دیوار کشیده شده اند که نشانگر این گروه است ،شما هم میتوانید با اسپری ارم های خود را بر روی دیوار بکشید که بسیار بهتر از گذشته شده است.

انزل وب

۹- در اخر شخصیت اول بازی همانند RDR میمیرد و پول های زیادی به برادر Adrian ( شخصیت اصلی بازی ) میرسد و دنباله ی بازی با او ادامه پیدا میکند.

۱۰- داستان بازی ادامه ی نسخه ی قبل (GTA IV ) است .اما اشاره نشده است که نیکو در بازی است یا خیر اما گفته شده حداقل او را دو بار در بازی میبینیم.

۱۱- موسیقی های بهتر و رپ های جدید و همچنین ۹ ایستگاه رادیوی با بازی اضاف شده است .

۱۲- ارتش های ۶ ستاره ی پلیس باری دیگر باز گشته اند و اینبار گارد ملی نیز اضاف شده است.

۱۳- سیستم کاور گیری در بازی بهبود یافته است و نقش اساسی در بازی را ایفا میکند.

۱۴- تصمیم گیری هایی که در نسخه های قبل بود اینبار بیشتر بر روی بازی تاثیر میگذارد و ایطور که گفته شده است بازی دارای ۴ پایان منحصر به فرد خواهد بود اما گفته نشده است که آیا در این ۴ پایان شخصیت اول بازی میمیرد یا خیر ؟ !

۱۵- دوست دختر های بیشتر در بازی …

۱۶- چتر نجات در بازی وجود دارد.

۱۷-کدهای تقلب بازی به صورت خیلی جالب بازگشته اند.[بازی سنتر]

انزل وب

با توجه به اینکه موارد فوق در حد شایعه هستند اما میتوان از تریلیری که توسط RockStar Game منتشر شد به درست بودن برخی از این شایعات در بازی رسید.

میتوانید این تریلر را با حجم معادل ۴۱ MB از اینجا دانلود کنید.

منبع خارجی:Gamepur|RockStar Game

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین بازی مسابقه ماشین اندروید بدون دیتا با دیتا
۱۵ تا از بهترین بازی مسابقه ماشین اندروید بدون دیتا و با دیتا گرافیک بالا
بازی در مرورگر
۱۲ بازی موبایل سرگرم کننده که در مرورگر گوشی میتوانید بازی کنید
سرویس-آنلاین-بازی-رنگ-ها
معرفی بازی های آنلاین جالب و سرگرم کننده مرتبط با رنگ ها
گربه و کودتا:بازی تاریخی و جذاب ایرانی با محوریت نخست وزیری دکتر مصدق

نظرات