انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۷

درادامه سری ۷ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

تفاوت ها را پیدا کنید

یکی از سرگرمی های محبوب چاپ شده در مجلات و روزنامه ها پیدا کردن تفاوت بین دو عکس مشابه است،اکنون میتوانید توسط سایت differencegames این سرگرمی را آنلاین تجربه کنید.

انزل وب

تلفن همراه مناسب خود را پیدا کنید

اگر به دنبال مکانی برای یافتن تلفن همراه با مشخصات و وِِیژگی مد نظر خود هستید،سرویس geekaphone به شما کمک میکند تا با توجه به وِیژگی دلخواه،موبایل مناسب خود را پیدا کنید.

انزل وب

یافتن پمپ بنزین در سفر

اگر قصد سفر دارید و میخواهید مکان پمپ بنزین های موجود در مسیرتان را بیابید،فقط کافیست آدرس مبدا و مقصد خود را در سرویس fuelmyroute وارد کنید.سپس میتوانید بروی نقشه گوگل پمپ بنزین های موجود در مسیر خود را مشاهده کنید.این سرویس همچنین مقدار هزینه ی بنزینی که که برای طی مسیر باید پردازید را به دلار نمایش میدهد.

انزل وب

در عرض چند دقیقه بنرهای تبلیغاتی بسازید

امروزه در وب یکی از عناصر اصلی تبلیغات بنرهای تبلیغاتی هستند،شما نیز میتوانید در عرض چند دقیقه از طریق سرویس mazdakizadyar بنرهای فلش برای بازاریابی خود طراحی کنید.

انزل وب

ایجاد شمارشگر معکوس

میتوانید از طریق سرویس tickcounter برای رویداد و اتفاقات مهم خود یک شمارشگر معکوس ایجاد کنید.کافیست پس از ورود به سایت زمان و مشخصات زمانی شمارشگر خود را تنظیم و سپس لینک آن را به همراه شمارشگر دریافت کنید.

انزل وب

بازی سلامتی

اگر شما نیز برای حفظ سلامتی خود برنامه و عادت غذایی گوناگونی تنظیم نموده اید اما هرگز نتوانستید عادت غذایی خود را برای طبق این برنامه ها پیش ببرید، بهتر است healthmonth را که تجربه ی جدیدی میباشد امتحان کنید.از طریق این سرویس که بیشتر شبیه به یک بازی است میتوانید تناسب اندام،رژیم غذایی و موراد دیگر مرتبط به سلامتی خود را بهبود ببخشید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت های خود را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات