شرکت های بزرگ به دنبال متخصصین جوان

نتایج بدست آمده از آخرین نظر سنجی Universum در سال ۲۰۱۱ نشان میدهد که کمپانی های بزرگی همچون اپل،گوگل و فیس بوک بیشتر علاقه مند به استخدام متخصصین جوان هستند، همچنین در این بررسی ها گوگل از میان شرکت های بزرگ آمریکایی در زمینه جذب کارکنان و متخصصین جوان پیشتاز است.

انزل وب

US Professional Survey با همکاری کمپانی مشاوره استخدام Universum،مصاحبه ای با ۶,۶۹۸ فارغ التحصیل دانشگاه که کمتر از ۴۰ سال سن و بین یک تا هشت سال تجربه کار حرفه ای را داشته اند،انجام داده است و از آنها خواست تا از لیستی که نام ۲۰۰ کمپانی بزرگ در آن قرار دارد، ۱ الی ۵ شرکت را برای استخدام و کار کردن انتخاب نمایند.( آنها میتوانستند به غیر از ۲۰۰ کمپانی ،شرکتی دیگری را نیز انتخاب نمایند) میتوانید نتایج این نظر سنجی را در جدول زیر مشاهده کنید.

انزل وب

تقریبا ۲۰ درصد از پاسخ دهندگان گوگل را به عنوان شرکتی که میخواهند در آنجا استخدام شوند انتخاب نمودند، و به دنبال آن در مقام دوم شرکت اپل با ۱۲.۷ درصد جای گرفت و فیس بوک نیز با ۸.۹ درصد انتخاب محبوب سوم بوده است.(گوگل در نظر سنجی سال گذشته نیز جزو ۳ انتخاب برتر بوده است )

آنچه که در این نظر سنجی کاملا مشهود است علاقه این شرکت ها به تولید محصولات خلاقانه و نو توسط نیروی جوان و کارآمد است و میتوان گفت یکی از دلایل مهم پیشرفت این شرکت ها سرمایه گذاری بر روی ایده های نو و متخصصین جوان است.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

تشخیص ایرپاد پرو اصل و فیک
تشخیص ایرپاد اپل اصل و فیک سخت نیست! این ۱۰ مورد را سریع بررسی کنید
آموزش تصویری 9 روش ریست اپل ایدی (Apple ID)
آموزش تصویری ۹ روش ریست اپل ایدی (Apple ID)
آموزش کامل 6 روش برقراری تماس صوتی و تصویری با فیس تایم
آموزش کامل ۶ روش برقراری تماس صوتی و تصویری با فیس تایم
رفع ارور cannot connect to app store در آیفون
۱۴ روش رفع پیغام خطای Cannot Connect To App Store آیفون

نظرات