انزل وب

استیو جابز الگو نابغه کوچک اپل

توماس سوارز دانش آموز کلاس ششم در مدرسه راهنمایی South Bay است و در حالی که بیشتر هم سن و سالان او مشغول دیدن کارتون و فوتبال بازی کردن هستند،وی مشغول ساختن و توسعه نرم افزار (App) برای iOS و سخنرانی در کنفرانس های TED میباشد.

انزل وب

سوارز که حتی به سن قانونی برای باز کردن حساب در شبکه اجتماعی فیس بوک نیز نرسیده است،قبل از رفتن به کودکستان مجذوب علم و دنیای کامپیوتر و تکنولوژی شد .او شرکت خود را به نام CarrotCorp تاسیس کرد و دو iOS app با نام های Earth Fortune و Bustin Jieber که هم اکنون نیز در App Store موجود میباشند را ساخت.

انزل وب

وی می گوید:”این روز ها بسیاری از بچه ها دوست دارند بازی کنند،اما حالا آنها میخواند بازی ها را بسازند.این یک مشکل است زیرا بسیاری از بچه ها نمیدانند برای یادگرفتن و آموزش ساختن نرم افزار و.. باید به کجا بروند،همچنین تعداد کمی از والدین با نوشتن نرم افزارها آشنایی دارند.” از این رو سوارز با الهام گرفتن از استیو جابز یک کلوپ ساخت نرم افزار (App Club) در مدرسه خود کرده ایجاد کرده است تا دانش آموزان طراحی و ساخت نرم افزار ها را آموزش ببینند.

انزل وب

او در آینده میخواهد App و بازی های بیشتری تولید و در زمینه برنامه نویسی و توسعه سیستم عامل اندروید نیز بیشتر کار کند،او تصمیم دارد فعالیتهای App Club را دامه دهد و راهی برای به اشتراک گذاری اطلاعات و مهارت دانش آموزان با دیگران پیدا کند.

میتوانید ویدیو سخنرانی وی در کنفرانس TEDx را از اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:thenextweb

ویرایش و ترجمه:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات