انزل وب

تبلت های شفاف،راهی برای نزدیک شدن به واقعیت در آینده

کامپیوترهای تبلت (Tablet computers) که ما روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه آنها هستیم،قطعا موجی به سوی آینده هستند.اکنون مفهومی جدیدی از تبلت با نام Iris Tablet PC به ما نوعی جدیدی از تبلت ها را که ممکن است در آینده مورد استفاده قرار گیرند نمایش میدهد.

انزل وب

Iris Tablet PC ایده ای از طراحان ژاپنی میباشد که با بدنه و نمایشگر OLED شفاف و شیشه ای خود ابزاری برای استفاده بهتر و واقعی تر از تبلت ها در دنیای حقیقی است.این تبلت دارای نوار کشویی میباشد که برای انجام عملکردهای متفاوت میتوان آن را از بالای نماشگر به سمت پایین حرکت داد،همچنین Iris دارای اسپیکر،دوربین و یک اسکنر کوچک نیز هست.

انزل وب

با نگه داشتن تبلت در جلوی خود و فعال کردن دوربین این امکان به شما داده میشود که با برخی از نرم افزارهای جالب که برای استفاده در دنیای واقعی طراحی شده اند کار کنید.

انزل وب

کاربر توسط اسکنر تبلت میتواند ابتدا متن خود را اسکن و سپس ترجمه متن را در نمایشگر تبلت مشاهده کند.علاوه بر این با گرفتن عکس از مکانی که در آنجا حضور دارید،Iris میتواند برای شما به عنوان یک سیستم مسیریابی بلادرنگ عمل کند.

انزل وب

با استفاده از نوار کشویی و کشیدن آن به وسط تبلت میتوانید براحتی تبلت خود برای استفاده با دیگران به اشتراک بگذارید.

انزل وب

با توجه به امکانات فوق میتوان در آینده با کمی خلاقیت و نوآوری بیشتر استفاده های بهتر و بهینه تری از این ایده نمود.با تولید Iris،این تبلت بی شک یکی از بهترین ابزارهای کاربردی در آینده خواهد بود.

منبع خارجی:gajitz

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

ماشین های پرنده
تولید ماشین پرنده بدون سرنشین در آینده ای نه چندان دور
دوربین امنیتی متحرک
Odini، جاسوس متحرک خانه شما
شخصی ساز دکمه های کیبورد لپ تاپ لنوو با طرح مفهومی طراح ایرانی
نمایشگر نامرئی
نمایشگر نامرئی HTD -01

نظرات