انزل وب

نرم افزار های iPad و iPhone را بر روی کامپیوتر اجرا کنید

چندی پیش در انزل وب نرم افراری برای اجرای نرم افرارهای (App) موجود سیستم عامل اندروید در ویندوز معرفی کردیم،اینبار نرم افزاری فوق العاده برای اجرای نرم افزارهای سیستم عامل IOS بر روی کامپیوتر معرفی میکنیم.

انزل وب

iPadian یک نرم افزار کاربردی،پرتابل و رایگان است که بدون ایجاد هیچ تغییری در ساختار کامپیوتر شما نرم افرارهای iPad بر روی کامپیوتر اجرا میکند،App بسادگی بدون ایجاد هیچ مشکلی به طور full screen توسط iPadian اجرا میشوند.

انزل وب

این نرم افزار دارای قابلیتهایی مانند:app store سفارشی،تعدادی نرم افزار پیشفرض که از قبل نصب شده اند،پشتیانی کامل از full-screen و دسترسی به منابع رایگان مثل آهنگ گوش کردن،تماشای ویدیو و تصاویر،فیس بوک،اتصال به اینترنت و .. است.همچنین نیازی به نصب نرم افزار نیست و فقط کافیست پس از دانلود،آنرا از حالت زیپ خارج کنید و فایل iPadian.exe را اجرا نمایید.پس از اجرا مشاهده خواهید کرد که یک برنامه جایگزین بر روی دسکتاپ ظاهر میشود که در سمت راست آن نرم افزارهای (App) پیشفرض و در سمت چپ امکاناتی از قبیل:browser،دسترسی به فیس بوک و.. قرار  دارند.

انزل وب

لازم به ذکر است که هیچ شبیه سازی قدرت سیستم عامل و اجرا کننده اصلی را ندارد اما iPadian یک شبیه ساز خوب و بهینه است که میتوانید آن را امتحان کنید.

این نرم افزار را رایگان از اینجا دریافت کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات

صفحات 1 2