انزل وب

گوگل کروم از فایرفاکس گذشت و دومین مرورگر برتر جهان شد

جنگ مرورگرها همیشه باعث ارائه خدمات بهتر و اضافه شدن امکانات بیشتر به مرورگرهای شرکت های بزرگ بوده است،همانطور که همه میدانیم مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت پر استفاده ترین مرورگر جهان است،اما تا چه زمانی؟

انزل وب

طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی کمپانی معتبر Statscounter اینترنت اکسپلورر با وجود افت شدید محبویت خود همچنان با ۴۰.۶۳% محبوبیت و کاربرد در بازار جهانی پر طرافدارین مرورگر جهان است،جایگاه دوم که قبلا متعلق به مرورگر فایر فاکس بود اکنون برای اولین بار با ۲۵.۶۹% محبویت و کاربرد جهانی متعلق به مرورگر گوگل کروم میباشد و  فایر فاکس با ۲۵.۲۳% محبوبیت در جایگاه سوم قرار گرفته است.

انزل وب

قطعا انتشار این آمار یک موفقیت بسیار بزرگ برای مرورگر گوگل کروم که تنها سه سال از زمان انتشار آن میگذرد است،اما به احتمال زیاد این آمار در آینده شاهد تغییرات بسیار زیاد خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که آیا مرورگر قدرتمند فایرفاکس و یا مرورگر فراموش شده اپرا میتوانند دوباره به روزهای اوج خود بازگردند یا خیر؟ علاوه بر این باید دید وضعیت مرورگر اینترنت اکسپلورر که بسیاری آن را مرورگری مناسب برای دانلود و دریافت مرورگرهای دیگر میدانند چگونه خواهد شد.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات