انزل وب

کاپشنی از جنس تکنولوژی

در روزهای سرد زمستانی هر چه که لباس بیشتری بپوشیم  طبیعتا گرمتر میشویم،اما فرض کنید چقدر بهتر بود که با پوشیدن یک لباس مخصوص بدن شما به اندازه پوشیدن انبوه ای از لباس در روزهای سرد گرم میشد،میتوان گفت که این امر توسط کاپشن الکتریکی حرارتی Columbia Omni-Heat کاری شدنی است.

انزل وب

تا کنون چند کاپشن الکرتیکی روانه بازار شده اند اما این کاپشن دارای وِیژگی های متمایزی نسبت به محصولات دیگر است،به طور مثال بیشتر کاپشن های ارائه شده دارای باتری های سنگین الکتریکی هستند که حمل آنها به نوع خود مشکلات دیگری ایجاد میکند اما طراحان Omni-Heat یک باتری مخصوص و کوچک که از طریق  آداپتور همراه AC یا هر پورت USB قابل شارژ هستند و همچنین حمل آن نیز آسان است برای این کاپشن طراحی نمودند.

انزل وب

این کاپشن کاملا ضدآب میباشد و در شرایط آب و هوایی سخت و سرد توسط مدارات الکتریکی حرارتی درون خود و اجزایی درونی مانند قسمت پارچه ای نقره ای رنگ که با نقاط موجود بر روی خود حرارات بدن شما را دوباره بدنتان باز میگرداند،باعث گرم نگه داشتن شما میشود.

انزل وب

قیمت Omni-Heat چیزی در حدود ۹۰۰,۰۰۰ هزار تومان میباشد.

منبع خارجی:digitaltrends

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بخاری ماشین چگونه کار میکند؟ آیا بخاری ماشین بنزین مصرف میکند؟
بخاری ماشین چگونه کار میکند؟ آیا بخاری ماشین بنزین مصرف میکند؟

نظرات

  • سید مسعود شریفی says:

    من این محصول رو در نمایشگاه نانو در تهران دیدم
    بومی ساخته شده بود
    خیلی هم عالی