انزل وب

به جای مرتب کرد آیکن های دسکتاپ،آنها را مخفی کنید

در برخی از اوقات دسکتاپ کامپیوتر بسیار شلوغ و پر از آیکن برنامه های مختلف است که مشاهده آنها باعث سردرگمی و اذیت کاربر میشود،همچنین برای جلوگیری از اینکار مجبوریم هر چند وقت یکبار آنها را مرتب کنیم.خب اگر شما نیز از مرتب کردن مداوم تعداد زیادی آیکن خسته شده اید بهتر است آنها را مخفی و فقط در مواقع نیاز آنها را ظاهر کنید.در ادامه روشهایی برای انجام اینکار را معرفی میکنیم.

انزل وب

برای انجام اینکار شما میتوانید از دو روش متفاوت استفاده کنید.در روش اول که بسیار ساده میباشد ابتدا باید بر روی دسکتاپ کلیک راست کنید و از زیر گزینه های قسمت View تیک Show desktop icons را بردارید با انجام اینکار دیگر هیچ آیکنی بر روی دسکتاپ نمایش داده نمیشود.برای برگشتن به حالت اول نیز مسیر قبلی را طی کنید و تیک گزینه Show desktop icons فعال کنید.

انزل وب

اگر روش بالا را در دفعات زیاد بخواهیم تکرار کنیم به عملی خسته کننده و وقت گیر تبدیل میشود.بهتر است برای انجام اینکار از یک نرم افزار بسیار کم حجم ،پرتابل و کاربردی استفاده کنید.

برنامه AutoHideDesktopIcons یک نرم افزار کاربردی و ۲۲ KB است که میتوانید از طریق آن آیکن ها دسکتاپ خود را طی یک زمان مشخص مخفی کنید.به طور مثال اگر شما به مدت ۳ ثانیه فعالیتی بر روی دسکتاپ خود انجام ندهید برنامه آیکن ها ی دسکتاپ شما را مخفی میکند و در صورتی به آیکن های دسکتاپ نیاز داشتید با فشردن دکمه وسط موس خود آیکن ها ظاهر میشوند.

انزل وب

این برنامه بدون نیاز به نصب است و همچنین دارای تنظیمات متفاوتی مثل تعیین مدت زمان انتظار و تعیین دکمه موس برای نمایش دکستاپ میباشد.

AutoHideDesktopIcons را از اینجا رایگان دانلود کنید.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین نرم افزار برای فیلم برداری مخفی و نامحسوس در اندروید
آموزش فیلمبرداری مخفی و نامحسوس در اندروید
آموزش مخفی کردن برنامه های در حال اجرا از تسکبار و ناحیه اعلان ویندوز
آموزش مخفی کردن برنامه های در حال اجرا از تسکبار و ناحیه اعلان ویندوز
آموزش مخفی سازی برنامه ، بازی و بخش های مختلف اندروید از صفحه اصلی گوشی و تبلت ها How to Hide Apps on Android Phones and Tablets without Roo
چگونه برنامه و بخش های دیگر را از صفحه اصلی اندروید مخفی کنیم؟
چه طور دوربین های پنهان شده را تشخیص دهیم؟
نحوه تشخیص و پیدا کردن دوربین مخفی در خانه و محل کار

نظرات

  • میکاییل ثابتی 1387 says:

    سلام ایا میشود فقط بعضی از ایکون هایی رو که میخواهیم ناپدید کنیم؟

    حتی برنامه هم خوبه و لطفا سریع جواب بدید

  • michael says:

    سلام ایا میشود فقط بعضی از ایکون هایی رو که میخواهیم ناپدید کنیم؟

    حتی برنامه هم خوبه و لطفا سریع جواب بدید