انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۲

درادامه سری ۱۲ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

چک لیست آنلاین بسازید

بعضی از افراد برای انجام کارهای خود طبق روتین خاضی کارها را در جایی لیست و تک تک آنها را انجام میدهند،اگر میخواهید در همه جا از طریق اینترنت به چک لیست کارهای خود دسترسی داشته باشید میتوانید از طریق سرویس checklist چک لیست خود را بسازید و آن را مدیریت کنید.علاوه بر این میتوانید از چک لیستهای ساخته شده توسط کاربران دیگر برای نوشتن چک لیست خود الهام بگیرید.

انزل وب

چهره فرزند شما چه شکلی خواهد بود؟

ourbabymaker یک نرم افزار و افزونه رایگان بسیار جالب و سرگرم کننده است که میتوانید از طریق آن با وارد کردن عکس خودتان و همسر آینده یا کنونی خود صورت فرزند آینده خود را مشاهده کنید.این نرم افزار دارای امکانات جالبی مانند اینکه صورت فرزند شما بیشتر شبیه پدر یا مادر باشید و.. نیز است.

انزل وب

از آدرس بوک نسخه پشتیبان تهیه کنید

آدرس بوک ها (Adress book) در شبکه های اجتماعی و سرویس های ایمیل دارای اهمیت خاصی برای کاربران هستند زیرا ممکن است حاوی نام،نشانی و اطلاعات دیگر دوستان و اقوام افراد باشند،neiio یک سرویس رایگان برای گرفتن نسخه پشتیبان (Backup)از آدرس بوک،قرا دادن(import) آدرس بوک و آپدیت اکانت شما در سرویس هاdی مانند:جیمیل،فیسبوک،یاهو و.. میباشد.نکته جالب دیگر این سرویس حضو دو جوان ایرانی تبار دکتر مهدی یوسفی و آقای کمال فراسویی در تیم مدیریتی این سرویس است.

انزل وب

کارکتر دلخواه خود را پیدا کنید

اگر شما هم در جدول کارکترهای موجود فونت های سیستم خود و یا فونت های موجود در وب به دنبال کارکتری مخصوص با شکل ویژه ای هستید،میتوانید شکل کارکتر مورد نظر خود را توسط ابزار آنلاین سرویس shapecatcher بکشید تا سایت کارکترهای مشابه و موجود در جدول کارکترهای فونت ها را برای شما نمایش دهد.

انزل وب

چندین آدرس اینترنتی را در یک URL قرار دهید

در برخی اوقات ارسال چندین آدرس اینترنتی (URL) برای یک شخص برای ما مشکل ساز میشود.به طور مثال اگر شما میخواهید آدرس دانلود یک فیلم را که پارت های مختلف آن درای چندین آدرس است را برای یک شخص ارسال کنید،قطعا فرستادن تک تک آدرس ها عملی وقت گیر است اما شما میتوانید از طریق سرویس openupper تمامی آدرس ها در یک URL قرارد هید و یک آدرس را در اختیار دیگران قرار دهید.

انزل وب

مطالب و محتوا را شکار کنید

trap.it یک سرویس آنلاین با شعار حالا وب شما را دنبال میکند است،این سرویس محتوا سالم و بودن اسپم را طبق سلیقه و علاقه شخصی شما از سراسر وب جمع آوری و در اختیارتان قرا میدهد.به طور مثال اگر به فیلم های ترسناک علاقه مند هستید trap.it تمام مطالب داغ و مورد بحث در این زمینه را از وب برای شما در یک مکان گرد آوری میکند.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات