انزل وب

برای فلش درایو خود نسخه پشتیبان و ایمیج ایجاد کنید

نسخه پشتیبان (backup) و ایمیج گرفتن از اطلاعات مهم در انواع رسانه های ذخیره سازی مانند:DVD،CD،هارد درایو و.. فرایندی مهم و حیاتی برای نجات دادن و یا نگه داشتن یک کپی از اطلاعات مهم است.امروزه فلش درایو ها یک ابزار رایج برای نگهداری اطلاعات،برنامه و فایل های ضروری اشخاص است و از آنجایی که فلش ها اغلب بیشتر از ابزار دیگر در معرض خطر سوختگی،گم شدن،خرابی و .. هستند گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات آنها امری لازم و حیاتی است.در ادامه یک برنامه رایگان برای گرفتن بکاپ و ایمیج از اطلاعات فلش داریوها معرفی میکنیم.

انزل وب

USB Image Tool نرم افزاری رایگان میباشد که شما را قادر میسازد از اطلاعات مهم فلش درایو،مموری کارت،MP3 player و دیگر رسانه های USB براحتی بکاپ و ایمیج بگیرید،شما میتوانید نسخه پشتبان را در هارد خود ذخیره و یا اینکه فایل ایمیج (.img) آن را بر روی CD،DVD و.. رایت کنید.

انزل وب

برای گرفتن بکاپ فقط کافیست USB درایو مورد نظر خود را انتخاب و سپس بر روی دکمه Backup پایین پنجره نرم افزار کلیک کنید.میتوانید فایل بکاپ را در فرمت فایل .img ذخیره و بعدا از آن استفاده کنید.همچنین برای بازیابی اطلاعات (restore) و نسخه های پشتیبان باید برروی دکمه Restore نرم افزار کلیک کنید.

این نرم افزار را رایگان از اینجا دانلود کنید.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش پشتیبان گیری از چت واتساپ اندروید و آیفون
آموزش پشتیبان گیری از چت واتساپ اندروید و آیفون
آموزش ذخیره و بکاپ خودکار عکس و ویدیو واتساپ در گوگل فوتو
آموزش ذخیره و بکاپ خودکار عکس و ویدیو واتساپ در گوگل فوتو
بکاپ فایل و شماره تلفن های آیفون
آموزش انتقال و بکاپ فایل ، شماره تلفن و.. آیفون و آی پد تنها با یک کلیک!
بکاپ گرفتن از فایل های هارد کامپیوتر و لپ تاپ
چگونه فایل های مهم لپ تاپ و کامپیوتر خود را در یک هارد دیگر بکاپ بگیریم؟

نظرات